[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

1. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    MK van dezelfde studio vind ik zelf de beste fighting game van de vorige generatie (ja beter dan SF 4). Heb Injustice bij een vriend van me gespeeld en dat is gewoon MK met DC characters :+. Als je van fighting games en DC comics houdt sowieso halen.

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik zie met fifa echt weinig verschil met de 360 versie,..stuk minder dan bij AC IV

NFS is wel grappig en heeft soms wel echt een beetje next-gen feel , denk dat ik die wel vaker ga spelen

maar tot nu toe blijft BF4 mijn meest 'next-gen' game en vind ik de rest van de launch games die ik tot nu toe heb niet bijzonder

krijg al wel een beetje schijt aan PSN of Ubisoft of wiens schuld het ook is. AC IV crashed gewoon 2 keer omdat er geen verbinding met de ubi servers gemaakt kan worden

en zolang die verbinding niet gemaakt kan worden kriijg je de hele tijd dezelfde fucking popup steeds weer in beeld

kan mij dat nou schelen dat er ergens een server plat ligt als ik een SP game zit te spelen!

Laatst bewerkt: 19 dec 2013
  3. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    BF4 vanaaf gespeeld zonder problemen. De laatste patch heeft veel goeds gedaan.:thumbs:

Speelt écht heerlijk. :)

4. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570

Thanks heren! ik wacht dan wel even tot dat die wat goedkoper is, of bij PS plus:+

5. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Ooh er is een update?
    Moet het forum wat beter in de gaten houden:+

Dan word het denk ik toch BF4 en heel misschien AC4.

Cheers!

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Goed nieuws , precies op tijd voor de kerstvakantie :) (al moet ik maandag en dinsdag nog gewoon werken :mad: )

7. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Ik koop de PS3 versie inclusief China Rising, upgrade naar de PS4 versie voor een tientje en heb dan vervolgens geen China Rising. Is dat niet vreemd of moet de kassa gewoon nog een keer rinkelen?

Wat een verschil trouwens tussen beide versies, uiteraard grafisch maar ook de drukte met die 64 man.

8. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Gierige EA is gierig.

9. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Zo dan. Is er eventjes een race van 45+ Km wat ik moet doen in NFS. :+ Dat wordt eerst even de duurzaamheid upgraden van mijn automobiel, anders kom ik niet ver. 8)

10. assaultpr0

assaultpr0 Active Member

Leuk Bevonden:
    90
    Met de ferrari enzo is die race easy peasy.

11. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb ook de Enzo. Maar ik heb niet de skills! :+ (pas 1 keer geprobeerd)
    Ik zie dat er nog maar 2 auto's zijn die ik kan unlocken. Maar volgens mij blijft de Enzo de beste keuze?

Aan de politie kant heb ik nu een of andere Lambo, en damn... wat haal ik interceptors etc opeens gemakkelijk. 8)

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
  13. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7

Veel gespeeld Dulle? Ik heb namelijk nog geen Ferrari geunlockd en gekocht. :+ Tof, trouwens dat je er beter in bent geworden. :thumbs:

14. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Yup, is mijn meest gespeelde game tot nu toe. Zou je niet altijd zeggen als je mijn gezwabber ziet, maar goed. :+

15. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.604
    Ik kan 25 euro korting krijgen op games.. Was aan het denken NFS Rivals te halen. Om toch een racegame voor PS4 te hebben.. Is het een fatsoenlijke NFS? Had gehoord dat het veelal saaie omgevingen zijn en vaak veel hetzelfde.. Ook dat je in een later stadium helemaal naar de andere kant van de map moet rijden en dat dit vaak niet te doen is ivm veel en moeilijke politie..

Herkennen jullie dit? Of gewoon wachten op DriveClub.. Kom zelf van de Forza generatie en mis nu wel het race gedeelte op mn PS4 :)

16. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    NFS is geen Forza. Dan kun je beter wachten op DC. Het is een erg leuke NFS, maar ook erg hectisch en arcade. Saaie omgevingen vind ik meevallen. Er is een woestijngebied, bos, sneeuw, stad... snelweg. :p

Net in BF4; in de Top 10 spelers, met 5 kills en 20 deaths. :+

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Hehe. Laatst zat er bij mij in het team een gast die had 4 kills en 1 death op Metro (wat een beetje hetzelfde is als Lockers) en hij stond bovenaan. Ging later even kijken wat die nou gedaan had en hij een stuk over 25 ammo ribbons. Die gast was gewoon constant aan het rondlopen en groepen ammo aan het geven. Voor iedereen is er een rol. :+

18. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Zo zat ik gisteren ook 5 minuten lang niks anders te doen dan een helikopter te repairen. :+ Tig rockets slaan in, maar ik stond zat paraat met mijn lasapparaat. :cool: Het leverde geen kills op, maar wel dankbaarheid. En waarschijnlijk frustratie bij de tegenstander.
    Totdat we crashten door een stuurfout van de piloot. Pff, daar kan ik niks aan doen!

Oeh, en ik was in een ander potje constant bovenop een gebouw bezig (dat demo level @ E3 ). Constant vlogen er helikopters over en hoorde je ontploffingen en schudde het gebouw hevig. Maar een ontploffing klonk...anders dus rende ik in paniek naar het dichtstbijzijnde raam en sprong eruit. 8) Jammer dat je in mid-air niet kunt draaien, maar ik kon nog net een glimps opvangen van hoe het gehele gebouw instortte.
    Mijn eerste levolution, yay. :p Na de 10e keer zal het minder indrukwekkend zijn, maar ach. Nu ik er zo middenin stond en nog wist te ontsnappen was het wel awesome.

19. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Zal ik jullie toevoegen om eens Battlefield te gaan doen op de PS4? Ik ben niet zo'n shooter speler online, maar misschien met een groepje wat meer. Het concept met zoveel spelers spreekt me wel aan.

20. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Vet toch?:cool:

Parcel Storm vind ik ook erg vet; weer wordt steeds slechter en slechter, dan storm, dan dat schip wat crashed op het eiland....echt vette shit man.:thumbs:

Ik suck ook nog steeds, maar je wordt naarmate je levelt en de leukere wapens unlocked, beetje bij beetje beter. Tis wel effe doorbijten door de eerste standaard wapens heen, maar snel kun je los met leukere wapens/gadgets.

De grootschaligheid van deze game maakt het IMO een topper waardoor ik terug blijf komen; 64 man online...dan kan zelfs ik er wel een paar neerknallen.:9

Deel Deze Pagina