Gears 3 was qua SP gebeurtenis wel erg. MP was de beste van gears, maar vond het grauwe sfeertje uit 1 missen. Opzich een prima plaats
geweldige game, more please als alan wake 2 een X1 launch game was geweest had ik er nu 1 thuis staan
Schaam schaam schaam...... alleen het 1e level gespeeld en daarna nooit weer aangeraakt.... is dit spel nog steeds aan te raden terwijl ik ondertussen al een ps4 heb? Of is het spel niet mooi oud geworden? Twin Peaks is mijn favoriete serie en ik las vroeger suf in Stephen King. Bizar dat Gears 3 zo hoog staat. 1 en 2 zijn de enige games die ik in co-op meerdere keren heb uitgespeeld. Ik zag dat 3 alles verbeterde, maar toch trok het mij niet (meer?). De sp uitgespeeld en klaar. GTAIV met pijn en moeite uitgespeeld. V is echt vele malen beter imo. Complimenten voor alle posts trouwens echt te gek.
ik zou hem voor het verhaal nog steeds aanraden, game is heel sfeervol die niet lelijk oud gewonden imho
Game ziet er nog steeds goed uit. Vond de game een mooie ervaring maar persoonlijk niet in mijn top 25. Daar deed het me te weinig voor. From the iFii 9000