Heb deze tijdje terug besteld, werd toen na ongeveer 2 weken geleverd, dus als je eerst memory card hebt raad ik deze aan (45 euro) http://www.amazon.co.uk/gp/aw/d/B007NUSD7M/ref=mp_s_a_1_2?qid=1387537917&sr=8-2&pi=AC_SX110_SY165 Sent from my iPhone using Tapatalk
Ja, Fiasco, waarom zou je dat soort shit al bekijken? Die zijn het leukste deel van de game. Al is alles het leukste deel van de game.
What they said. Bovendien is het nu misschien raar, maar alleen omdat je niet in de game zit en de karakters niet kent.
Joh, haters. Ik vul Persona 4 in op YT en dit is het eerste wat ik zie. Maar goed, het is raar, maar misschien wel leuk. Ik ga niet haten op deze game okay!
Inderdaad, niet gaan haten! Als je het koopt en het niks vindt kun je maar beter je mond houden en ver van het Persona topic blijven. Anders... stuur ik Teddie op je af. En zo raar is het toch niet? Voor een game misschien, omdat je alleen maar cinematic shit gewend bent, maar is zo een trip echt raar?
De tering 100 euro voor een Vita Als je nu nog geen VITA gaat halen ben je wel echt een die-hard krent
Hoi. Kan niet tippen aan Clem en Nanako. Al komt ze in de buurt! Het enige écht goede aan Beyond. Ik neem dat je doelt op het feit dat ze mentaal gezien geen kind meer is door alle ellende uit Season 1? Want in de trailers zag ze er nog behoorlijk kind-achtig uit. Hoe dan ook, ik doel dus op Clem van Season 1.