Sticky Het Xbox One importeer topic

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Marno14, 9 aug 2013.

1. coffac

coffac New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben een paar pagina's terug gegaan dus heb het maar voor een deel meegekregen. Troll of niet, ik vind het maar een trieste bedoeling. Bah.

Heb er zelf geen ervaring mee maar het enige wat ik wil zeggen is dat jouw gebruikersnaam legendarisch is, haha!

Laatst bewerkt: 20 dec 2013
  2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.771
    Doen ze, maar je moet rekening houden met 2 januari dat ze pas weer kunnen leveren. Dit was ook de reden dat ik uiteindelijk mijn bestelling daar annuleerde en bij de MS store in Duitsland bestelde. Nu heb ik mijn One al binnen en zelfs een extra P&C kit die ik pas 2 dagen later heb besteld. Ik zou je bestelling annuleren daar en gewoon bestellen bij de MS store is mijn advies. Wellicht komt UPS dan nog langs voor de kerst. :b:

3. harrynak

harrynak Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op de website staat dat ze de xbon one op stock hebben. Ik probeer ze via de email te bereiken. Helaas is mijn duits voor spreken niet al te best dus bellen is niet echt een optie

4. harrynak

harrynak Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Woot Woot.

Ik heb het verzendings mailtje gehad. Volgende week maar vrij nemen dan :)

5. libaboy

libaboy Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had hetzelfde probleem. Wat bedoel jij met vergeet niet je MS Account op Duitsland te laten? Hoe verander ik dit? Want rechtsboven in kan ik allen NL of USA kiezen.

6. frank1908

frank1908 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die van mij is net binnen, dinsdag besteld bij microsoft duitsland. Ik was net te laat met bestellen waardoor hij 2 dagen in backorder bleef staan.

7. libaboy

libaboy Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg de volgende foutmelding wanneer ik wil bestellen bij .DE

When processing your order has encountered a problem. Close the Internet browser and send the order again in a new browser window and with a different payment method. If you continue to have problems, please contact customer service to complete the order.
    Error Code: 30225

iemand dit ook eerder gehad? Doe steeds een browser, maar helpt niet.

Laatst bewerkt: 20 dec 2013
  8. jaapie18

jaapie18 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb et ook bij computeruniverse besteld. Heb al een track en trace code. Dus het kan niet meer zo lang duren lijkt me.

9. VERTii

VERTii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yeaaaah hij is bestelt voor me!
    amazon.de
    Xbox One + Fifa14.
    Verwachte leverdatum: 27/28 december

10. Magikdekay

Magikdekay Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zal maandag of dinsdag wel aankomen normaal gezien ;)

11. Boxmeer

Boxmeer El Vatso

Leuk Bevonden:
    23
    19 december de Xbox One nogmaals besteld (microsoft.de). De ander bleef maar in blackorder staan en he he nu eindelijk met resultaat.

Scheduled Delivery:
    Monday, 12/23/2013, By End of Day
    Last Location:
    Eindhoven, Netherlands, Friday, 12/20/2013

Ook maar gelijk een 2de controller erbij besteld.
    M'n 2 oude xboxen gaan naar een tehuis, of mensen die het niet breed hebben. Anders liggen ze hier toch maar stof te hebben.

Heerlijk zo'n kerst.

12. libaboy

libaboy Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niemand dit probleem gehad?

13. Stingray

Stingray NcA Clan Member

Leuk Bevonden:
    29
    yes ook maandag de mijne in huis...

14. libaboy

libaboy Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik via de UK zou purchasen, heb ik dan gewoon de zelfde service als DE qua levering etc?

15. J4mie

J4mie Active Member

Leuk Bevonden:
    7

Heb het filmpje gevolgd, als ik nu op Xbox.com bij Payment & billing kijk staat mijn PayPal-account er ook tussen met Amerikaanse adresgegevens, maar als ik een game wil kopen via mijn Xbox of via Xbox.com staat hij er niet tussen.

Mijn bankrekening is gekoppeld aan mijn PayPal-account, zou het daardoor kunnen komen? Of zijn er hier mensen die het wel gelukt is met een gekoppelde bankrekening?

Laatst bewerkt: 21 dec 2013
  16. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Mij was het aan de hand van dit filmpje wel gelukt en mijn bankrekening is ook aan PayPal gekoppeld. Ik heb toen ook Forza via de Xbox gekocht. Maar de laatste dagen lees ik van meer mensen dat het niet meer via de Xbox kan maar wel via de xbox.com.

Ik heb zelf geen aankopen gedaan sinds de laatste update, dus ik kan niet vertellen of het mij nu nog steeds lukt.

17. VERTii

VERTii Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Gaat dat serieus zo snel ja? Moet ook nog nieuwe monitor bestellen voor dat ie binnenkomt haha first world problems

18. libaboy

libaboy Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik geef de microsoft store op, kies nu voor Amazon.de. Heeft iemand hier al met success iets ge-ordered?

19. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Ja, ik heb mijn X1 vandaag binnen! 11 december besteld, de 16e leverbaar en vandaag binnen.

Verder kon ik gewoon mijn creditcard koppelen (dacht dat niet kon) om Peggle te downloaden. Alleen een adres in Ierland gekozen

Laatst bewerkt: 21 dec 2013
  20. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Mijn games van Nedgame zijn binnen. Keurig de engelse versies :)

Deel Deze Pagina