Ik kon het niet laten, toch maar een vita besteld bij bart smit, met volgende week gratis soul sacrifice te downloaden (psplus) ... iemand ervaring of ik hem morgen (zaterdag) al binnen zou kunnen hebben?
Zo handig dat je nu mapjes kan maken. Alle nutteloze apps in een map gooien! Even downloadbeheer bekeken; Rayman Origins LittleBigPlanet Crash Bandicoot Gravity Rush Uncharted Opnieuw downloaden. En dan zie ik Guacamelee, Sonic AllStar Racing en GTA Liberty City al gratis met Plus. Awyeah! Ook zo'n €29 nog tegoed, maar koop Tearaway gewoon als volledige game denk ik via MP. Alleen geheugenkaartje en dan ooit Persona 4 er nog bij.
De vita moet nu toch wel uit het slop komen! Kopen, kopen mensen, je bent toch niet gek? XD Sent from my iPhone using Tapatalk
Hè geen modder gooien! We willen hier louter hypende Posts die de vita hype doen opleven. Enne persona! Sent from my iPhone using Tapatalk
Hey, de kans is groot dat Sony hierna geen handheld meer maakt. Dat is geen modder gooien maar gewoon de keiharde realiteit.
Ik heb Soul Sacrifice nu al? Net als de Vita die net binnen gekomen is Boekjes zaten niet perfect in de doos en het lipje zat iets scheef. Dus als eerste indruk dacht ik dat het een teruggestuurd exemplaar was maar de Vita zelf zat nog wel perfect in de verpakking, net als de kabels e.d. Dus het zal dan wel een Chinees geweest zijn die aan zijn 3de shift op rij bezig was denk ik dan maar. Nu alles maar eens updaten en downloaden. Ik ben nu trouwens al onder de indruk van het scherm
Ik kan nou niet zeggen dat ik veel meegemaakt heb met de Playstation Vita(ik heb het ding sinds de launch). Te weinig games, en helemaal als je het gaat vergelijken met de 3DS, het lijkt wel dat het enorm doodstil voor de Vita is eigenlijk.
Achjaaaaa nog een maand erbij. Kun je ergens zien tot wanneer je abbo loopt? Gister 12 maanden geactiveerd, kijken of er nu al een maand erbij is gedaan.
Tja ik heb er niet zo lang 1. Daarnaast duurt het bij mij al snel een maand voordat ik een spel uitspeel. Persona 4 en Soul Sacrifice zijn voor mij ws al voldoende voor heel 2014 @ Cookie: bizar veel waar voor je geld dus.
Iemand hier die een Vita heeft met alleen PS+? Of kan iemand een simpele beschrijving geven hoe de Vita goed werkt in combi met alleen PS+? Is het dan echt aan te bevelen om voor een 32GB kaartje te gaan? Of kun je hier met een omweg nog praktisch meer werken? Bijvoorbeeld door de volledige games op de PC op te slaan zodat je ze later weer terug kan plaatsen op de memory kaart. Uncharted is al 3,3GB..
Je hebt verschillende opties, ik heb bijvoorbeeld de optie gekozen om voor een 32GB kaartje te gaan waar je best een groot aantal games kan downloaden, met zo'n klein kaartje moet je wel zuinig doen. Gewoon een spel installeren die je echt interesseert, en als je die hebt uitgespeeld, installeer je een andere game, tenzij je 2 games kan downloaden/installeren. Volgens mij is er ook een optie om ze toch te installeren vanaf je PS3? Zodat je geen lange downloadtijd hebt.