Sales van Nintendo games zijn juist niet laag, hoor. Van de third party games misschien, maar de grote first-party games verkopen nog steeds als een speer.
Ik heb nog steeds een DS Lite Cobalt Blue en speel de laatste tijd weer wat meer handheld. Meestal gewoon wat NSMB of Mario Kart en ik vroeg me af wat de beste upgrade zou zijn. De standaard 3DS, XL of die 2DS?
Moet je eens voor de gein naar de MediaMarkt gaan en de 2DS testen je schrikt hoe slecht die in de hand ligt. XL is zoals gezegd de beste keuze. Zelf nooit zo'n fan van XL versies maar die van de 3DS speelt echt lekker en is nog steeds portable.
Ja, ik ga ook denk ik voor de XL. Tnx voor het aanraden peepz! Opzich vind ik de DS Lite nog een erg fijne handheld, maar ik krijg wel vaak kramp omdat ie zo compact is en ik vind die triggers niet zo fijn. Bewaren doe ik 'm wel, want die komt uit Amerika!
En het tweede deel is aangekondigd. Deel 1 schijnt echt een toppertje te zijn op het gebied van klassieke JRPG's.
Betaal iets meer dan voor de 3ds xl! Wacht dan even op een aanbieding, 3ds xl soms voor 155 euro, is de moeite waard.