Sticky Playstation Vita [Deel 4]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 7 aug 2013.

1. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Het makkelijkste is idd een 32GB, maar minimaal moet je wel een 16GB hebben.

Met een 16GB zal je wel eens moeten wissen, maar dat kun je idd oplossen door de gegevens te kopiëren naar je PC.

2. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Laat die 29 euro nog ff op je account staan. Als je persona 4 wilt, er gaan geruchten dat die binnenkort te koop is met kerstdeal! Hij is al €40, dus hij wordt waarschijnlijk onder de 30. Kan je hem mooi goedkoop en direct aanschaffen. En je kan ALTIJD Persona 4 spelen omdat die op je vita staat.

Enige wat nadelig is is dat die 3,1 GB is :'-(

3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Vita downloadt sneller dan PS3. :+

4. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Precies; downloade altijd direct op de Vita, ging een stuk sneller dan PS3.:thumbs:

5. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    16gig zit nu al vol 8) Ik kan ook gewoon nergens een winkel vinden, zowel hier als UK die de 32gig verkoopt...kansloos...

6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Snel gedaan. Je had natuurlijk ook een paar vouchers alleen via de site kunnen redeemen. Downloaden op je Vita kan dan later wel.

7. RogierM

RogierM Active Member

Leuk Bevonden:
    31
    Gewoon bij amazon.co.uk bestellen voor 45 euro, heb je hem over 2 weken of zo, in nl is die minimaal 60?

Sent from my iPhone using Tapatalk

8. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Amazon.co.uk heeft hem op voorraad.

Mn Vita staat nog steeds in bestelling... denk dat wederom ie niet gaat komen. Heb een lange lijst bestellingen bij dixons van de afgelopen jaren waarvan er welgeteld maar 1 ooit geleverd is. Heb bestellingen die na 2 jaar nog steeds op backorder staan :mad: gare shop. Zelfs een keer bericht dat de games in de winkel waren bezorgd, kwam ik er en hadden ze niks.... zou me verbazen als ik mn Vita ga krijgen.

9. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Ik had alles gewoon in de download gegooid maar ik knal er wel weer een paar vanaf nu ik de groottes zie :mad:

Bij Amazon is die uitverkocht.

10. Robinxb360

Robinxb360 Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Zonde dat remote play niet vlekkeloos gaat. Zelfs niet als ik hem direct connect met de ps4 en van een paar meter afstand speel..

11. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Ligt dan echt aan jouw internet, het draait hier als een zonnetje door het hele huis. Mooi voor plee tijd.

12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Weinig verschil met een console toch? Die hebben ook geen onbeperkte ruimte.

13. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Mijn slim heeft 320 gig, is toch wel even wat anders :+

14. RogierM

RogierM Active Member

Leuk Bevonden:
    31
    Geef ik je voor de 2e keer de link http://www.amazon.co.uk/gp/aw/d/B007NUSD7M/ref=mp_s_a_1_2?qid=1387562919&sr=8-2&pi=AC_SX110_SY165
    40 gbp is 48 euro, toen ik hem in koopjes topic postte was ie 45, nl is 62,5 moet je natuurlijk zelf weten, ik had een 16 gekocht en op amazon 32 besteld en binnen 2 weken binnen voor 45

Laatst bewerkt: 20 dec 2013
  15. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
  16. RogierM

RogierM Active Member

Leuk Bevonden:
    31
    Ben geen waarzegger, maar bij mij 18 nov besteld met status out of stock, 3 dec geleverd. Had het nog ff gechecked

17. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Ok, heb hem besteld. Hopen dat het dit keer ook zo snel gaat.

18. RogierM

RogierM Active Member

Leuk Bevonden:
    31
    Hoop het ook anders voel ik me schuldig, maar denk maar zo je kan zo'n beetje tearaway of ander spel erbij nemen en dan kom je op nl prijs (toen ik keek 65 of zo goedkoopste in nl maar allemaal uitverkocht toen)

19. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Weet niet hoe blij ik moet weten met Remote Play in een game als Warframe :+ Je hebt daar soms tijdelijke events waarbij je een uur hebt om een bepaalde missie te doen voor een super rare items die je niet anders kan verkrijgen dan tijdens zo'n event (alert).

Dan krijg je dus best wel vaak team mates op zo'n event die met RemotePlay vanuit een Restaurant/Strand/Opa's achtertuin ergens zitten te spelen en toch wel een aardig blok aan het been zijn op moeilijke missies :+ (Niet dat ik het vanavond ook ga gebruiken als er zo'n event komt maar dat is natuurlijk totaal anders 8))

20. Dribble

Dribble Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Ben van plan om in begin 2014 een PS Vita te kopen. Heb nu al PS+ voor me PS4, dus ik vroeg mij af of het mogelijk is om PS+ games die momenteel gratis voor de vita zijn vast aan te schaffen, zodat ik die kan spelen op het moment dat ik mijn vita binnen heb?

Deel Deze Pagina