Bedankt, gister al gekeken kon het toen niet vinden, maar net in de PS Store via internet idd de aankopen gedaan
Leek mij sneller aangezien het op 3 meter afstand is op de playstation 4. Anders is ps4 draadloos met router verbonden en ps vita draadloos met router.
De reden dat ik voor een Vita ben gegaan. Ik had al drie maanden lang gratis games binnengesleept voor de Vita, maar geen Vita
Ja dat is goedkoop, maar het is niet alsof ie met zijn 25 piek hier erg duur is. Is ook nog steeds erg cheap voor wat je krijgt.
Donderdag vita besteld, nog steeds niks gehoord van dixons... Zou ook weer een keer niet bij die k#t winkel. Weer weken mailen zometeen om m'n geld terug te krijgen, want die vita die gaat er echt niet komen. Zou ook de eerste keer zijn bij dixons dat ze leveren. Wat een @# winkel. Als dit weer geshit wordt, ga ik een klacht indienen bij het zogenaamde thuiswinkel waarborg waartoe ze onterecht toe behoren. Nog nooit zo'n slechte winkel/service meegemaakt.
Is er geen Dixons bij je in de buurt? Want waarom laat je de producten dan niet altijd daar aankomen zodat je ook dan pas hoeft te betalen? Hoef je niet iedere keer wanhopig je geld terug proberen te krijgen.
Dat deed ik dus alle vorige keren dat ik er bestelde. Kon ik zogenaamd m'n bestelling ophalen. Kwam ik daar, hadden ze het helemaal niet Is btw meerdere keren dus gebeurd. Heb zoals ik zei van m'n 8 bestellingen welgeteld 0 ooit ontvangen
Apart hoe het soms lijkt alsof winkels specifieke personen haten. Zo zijn er mensen die zweren nooit meer bij Bol te bestellen omdat altijd alles mis gaat. Ik heb maar 5 bestellingen geplaatst bij Dixons maar wel altijd perfect gelopen. Maar ga je echt niet proberen de Vita alsnog te krijgen? Zo goedkoop vind je het niet meer en in principe zou het niet moeilijk leverbaar moeten zijn. Al zal jij waarschijnlijk uiteindelijk eerder een zak aardappelen ontvangen dan een Vita met jou Dixons geluk.
Heb dixons een mailtje gestuurd. Maar verwacht ik wederom niks van. Vorige bestellingen hebben ze ook nooit wat mee gedaan. Dus dan een stap verder naar het thuiswinkel waarborg. Ben nu wel klaar met deze oplichters. Kan thuiswinkel waarborg m'n gehele orderlijst van de afgelopen jaren krijgen, waarvan bestellingen na 2 jaar nog in backorder staan. Mag Dixons hun uitleggen wat hier de bedoeling van is.
Dan ligt het dus echt aan het personeel daar lijkt mij..... Dat je het na 8 keer nog probeert zeg...! Dat is toch echt wel schandalig triest.
Inmiddels 9. Ga hierna het thuiswinkel waarborg waarbij dixons zit benaderen. Mogen zij hier eens naar kijken. Dit slaat echt nergens op. Nog nooit zoiets meegemaakt. Ben ook idioot om het steeds weer te proberen
Misschien eerst hoofdkantoor Dixons? Als ze die hebben..... (nou ja, hebben ze wel, maar of je die kunt bereiken)
In het verleden ook gedaan. Kom je ook niet mee verder. Ben daar al zo vaak geweest. Dat de bestelling er zou liggen. Was er nooit. Dus dat ze zeggen dat ie in lwarden op voorraad nu is is bullshit. Ben gister tijdens m'n werkpauze even bij hun binnen gestapt en ze hadden er 0 liggen. Dus heb er wederom geen vertrouwen in.