Volg destiny eigenlijk helemaal niet maar dit doet met denken aan de mp mode van resistance2 (ps waar je ook met classes al schietend hordes vijanden om moest leggen en aan het einde van een level bosses. Daarnaast levelde je je class en werd je wapen steeds sterker met meer opties. Om classes een beetje te laten verschillen kon je perks instellen en skins verranderen. Misschien heb ik het mis maar als het ook maar 1procent van dit alles wordt is dit een must buy for me!
Destiny word een Massive Open world shooter met RPG elementen waar single player en co-op en zelfs PvP samen komen. Resistance mag nog niet eens de schoenen poetsen van Desiny
Dit is één van de weinige spellen waar ik echt naar uit kijk. Sent from Indianapolis driving A Mazda.
Haha dat snap ik alleen klinkt het heel erg als de opzet van r2 van toen wat alleen maar verschrikkelijk positief is. Nu zijn de tevhnieken en volgende generatie consoles gewoon een stuk beter en kan dit concept van destiny veel beter worden uitgevoerd! Enne r2 mp is een van de leukste die ik ooit heb gespeeld
That's a bit of a delay from the beta's previously announced "early 2014" start date. Dit dus, dacht ik al.
Ontvang net m'n beta code van Bol.com. Edit ; You have successfully reserved your spot in the Destiny Beta. We will contact you in 2014 with next steps.