Sticky Playstation Vita [Deel 4]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 7 aug 2013.

1. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Jup.

2. Dribble

Dribble Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Bedankt, gister al gekeken kon het toen niet vinden, maar net in de PS Store via internet idd de aankopen gedaan :)

3. Robinxb360

Robinxb360 Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ik heb het over de directe connectie met de playstation zelf, heeft niks met mijn internet te maken.

Laatst bewerkt: 20 dec 2013
  4. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    maar waarom zou je een directe connectie willen gebruiken als het via internet 1 op 1 is?

5. Robinxb360

Robinxb360 Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Leek mij sneller aangezien het op 3 meter afstand is op de playstation 4. Anders is ps4 draadloos met router verbonden en ps vita draadloos met router.

6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    De reden dat ik voor een Vita ben gegaan. Ik had al drie maanden lang gratis games binnengesleept voor de Vita, maar geen Vita :+

7. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Tearaway is $18 op US PS Store. Doe hier ook dan Sony! :mad:

8. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ja dat is goedkoop, maar het is niet alsof ie met zijn 25 piek hier erg duur is. :+ Is ook nog steeds erg cheap voor wat je krijgt.

9. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Donderdag vita besteld, nog steeds niks gehoord van dixons...

Zou ook weer een keer niet bij die k#t winkel. Weer weken mailen zometeen om m'n geld terug te krijgen, want die vita die gaat er echt niet komen. Zou ook de eerste keer zijn bij dixons dat ze leveren. Wat een @# winkel. Als dit weer geshit wordt, ga ik een klacht indienen bij het zogenaamde thuiswinkel waarborg waartoe ze onterecht toe behoren. Nog nooit zo'n slechte winkel/service meegemaakt.

10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Is er geen Dixons bij je in de buurt? Want waarom laat je de producten dan niet altijd daar aankomen zodat je ook dan pas hoeft te betalen? Hoef je niet iedere keer wanhopig je geld terug proberen te krijgen.

11. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Dat deed ik dus alle vorige keren dat ik er bestelde. Kon ik zogenaamd m'n bestelling ophalen. Kwam ik daar, hadden ze het helemaal niet :mad: Is btw meerdere keren dus gebeurd. Heb zoals ik zei van m'n 8 bestellingen welgeteld 0 ooit ontvangen :mad:

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Apart hoe het soms lijkt alsof winkels specifieke personen haten. 8) Zo zijn er mensen die zweren nooit meer bij Bol te bestellen omdat altijd alles mis gaat.
    Ik heb maar 5 bestellingen geplaatst bij Dixons maar wel altijd perfect gelopen.

Maar ga je echt niet proberen de Vita alsnog te krijgen? Zo goedkoop vind je het niet meer en in principe zou het niet moeilijk leverbaar moeten zijn.
    Al zal jij waarschijnlijk uiteindelijk eerder een zak aardappelen ontvangen dan een Vita met jou Dixons geluk. :+

13. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Heb dixons een mailtje gestuurd. Maar verwacht ik wederom niks van. Vorige bestellingen hebben ze ook nooit wat mee gedaan.

Dus dan een stap verder naar het thuiswinkel waarborg. Ben nu wel klaar met deze oplichters. Kan thuiswinkel waarborg m'n gehele orderlijst van de afgelopen jaren krijgen, waarvan bestellingen na 2 jaar nog in backorder staan. Mag Dixons hun uitleggen wat hier de bedoeling van is.

14. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Nog maar een order geplaatst, nu laten bezorgen bij vestiging in Leeuwarden...

15. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Dan ligt het dus echt aan het personeel daar lijkt mij.....:confused:

Dat je het na 8 keer nog probeert zeg...!8)
    Dat is toch echt wel schandalig triest.

16. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Inmiddels 9.

Ga hierna het thuiswinkel waarborg waarbij dixons zit benaderen. Mogen zij hier eens naar kijken. Dit slaat echt nergens op. Nog nooit zoiets meegemaakt. Ben ook idioot om het steeds weer te proberen :F:

17. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Misschien eerst hoofdkantoor Dixons? Als ze die hebben.....
    (nou ja, hebben ze wel, maar of je die kunt bereiken)

18. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Direct op te halen in Leeuwarden? Ben benieuwd! :D fingers crossed dat je deze keer geluk hebt. :+

19. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    In het verleden ook gedaan. Kom je ook niet mee verder.

Ben daar al zo vaak geweest. Dat de bestelling er zou liggen. Was er nooit. Dus dat ze zeggen dat ie in lwarden op voorraad nu is is bullshit. Ben gister tijdens m'n werkpauze even bij hun binnen gestapt en ze hadden er 0 liggen. Dus heb er wederom geen vertrouwen in.

Laatst bewerkt: 21 dec 2013
  20. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Pff, ik zou na de 5de keer toch echt wel effe luchten daar in die toko....:mad:

Deel Deze Pagina