Uitgespeeld!
Ik moet alleen nog wat kistjes en animus fragmenten oppikken.
Heeft verder weinig waarde, maar ik vind het leuk om door de Caribisch gebied te varen.
2 tips: als je iemand moet neerschieten, hoef je helemaal niet te mikken!
Als je op Y drukt, schiet hij degene gewoon neer die is geselecteerd!
Maakt niet uit of die rent of springt of rent. Zo kan je ook gewoon meerdere vijanden achter elkaar neerschieten.
Ik kwam daar gisteren pas achter.
Schepen overmeesteren hoeft helemaal niet. Als je het gehavende schip een fataal schot geeft of je ramt t gewoon zodat deze zinkt, dan ontvang je de helft van de cargo.
Is snel en je hoeft niet in gevecht met die bemanning.
Gelukkig is Ubisoft weer op de goede weg.
Grootste minpunten zijn vechten en klimmen. Klimmen is te makkelijk. Je hoeft niet meer op A te drukken om te springen en hierdoor lijkt t vanzelf te gaan.
Ook is het zeer irritant dat hij omhoog klimt, terwijl je dit helemaal niet wilt!
Schepen en zonnige omgeving zijn schitterend! Alsof je er zelf loopt!
Van het Abstergo deel begrijp ik helemaal niets meer??!! Abstergo is nu n soort Ubisoft en dus n entertainment bedrijf ofzo? Ik vond de new world order / illuminatie / DNA modificatie eerste mens etcetera juist heel vet. Veel uit de Sumerische overlevering.
Nadat ik AC3 bij sequence 5 uit frustratie en teleurstelling de kast in heb geflikkerd, is deze Assassins weer eentje die ik iedere dag wilde spelen. Kon niet wachten om weer thuis te zijn.
Ik ga hem waarschijnlijk gewoon nog n keer spelen.
Wel n minpunt: ik dacht om na de single player uit te spelen, lekker online te gaan knallen.......maar daarin kan je niet varen en dus geen schepen tegen elkaar te laten vechten.WTF???
Gelukkig is er n DLC hoofdstuk.
Laatst bewerkt: 23 dec 2013