1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Remote Play ervaringen & screenshots

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Fardo, 29 nov 2013.

  1. pi3t

    pi3t Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.158
    Leuk Bevonden:
    48
    Net Resogun via remote play gespeeld; zag er awesome uit en speelde erg goed!
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    222
    hmmm.. ik ben overtuigd. Iemand het nog ergens anders op een ander netwerk geprobeerd?
     
  3. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    RemotePlay is trouwens ook verdacht handig om je screenshots/videos te uploaden zonder achter de TV te hoeven zitten :) Gewoon achter m'n PC en kan ze meteen verwerken.

    Was het van plan maar ben het hele weekeind te druk op de PS4 geweest, ga vanavond naar wat PS4 loze vrienden toe en daar proberen.
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2013
  4. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Gister dus geprobeerd over het internet, hij zag m'n PS4 maar kwam kon niet fatsoenlijk verbinden. Hun router daar is trouwens een bonk ellende dus niet heel verwonderlijk eigenlijk.
     
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    [​IMG]

    Echt netjes hoe soepel alles werkt. Was heel anders met PS3, allemachtig. Voelt ook goed om zo lekker te kunnen verbinden tussen je PS4, Vita en Sony Xperia Z. :cool:
     
  6. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Werkt inmiddels goed over het internet, vertraging is merkbaar maar niet gigantisch storend. De router van Online (T-Mobile) had een custom firmware waar je niet omheen kon en die blokte de ports :emo:

    Games als Warframe, BF4 ofzo zie ik me er nog niet mee doen maar SP, Co-Op of de wat ontspannendere MPs zeker wel te doen.

    Wat sowieso is priceless is voor mij is de mogelijkheid om je crafts op Warframe gewoon over te kunnen doen, scheelt dagen wachten :D

    Alom blijft het een awesome functie die al genoeg reden geeft om een Vita te hebben :thumbs::thumbs::thumbs::thumbs::thumbs::thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 20 dec 2013
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    222
    tja ik denk dat als ik mijn andere 360's verkocht heb ook maar een ps4 koop. Ziet er goed uit
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Als Fiasco foto's plaatst kan ik niet achter blijven. :+
    [​IMG]
    [​IMG]

    Lagloos. En met een beetje gewenning zou ik me met de Vita bijna even goed kunnen redden als met de controller.
     
  9. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Damn, dat is toch best wel indrukwekkend.:thumbs:

    Ik ga het waarschijnlijk niet gebruiken, maar toch; fijn om te weten dat het kan als het toch zou moeten!:thumbs:
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Net eens een potje Fifa gedaan via RP. Gelukkig besloot mijn tegenstander niks te doen, want anders was ik dik ingemaakt. :+ Heerlijk lagloos, maar dat L2/R2 op het touchpad dinges is zooo onpraktisch. Moet te veel nadenken over wat ik doe. :p En je moet precies op de goede plek drukken. Niet te hoog, niet te laag.
    Zo te zien heeft Fifa ook niet een speciale Vita controlscheme zoals BF dat wel heeft. Jammer.
     
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Je zegt al zoooo lang dat je voor een vita en ps4 gaat :+

    Ik gebruik RP nooit. Waarom zou ik ook. De Vita games zijn veel toffer dan de meuk op de PS4.
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Waarom dan een PS4 gekocht?
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    222
    Hehehe ik ben nog steeds erg blij met de Vita. Maar ik denk dat ik voor het eerst ook PS3 games ga spelen nu Playstation Now is aangekondigd op de CES _O_
     
  14. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983

    Vantevoren niet zo ingeschat. Maar net even heeeel kort een rondje NFS gedaan en toch wel erg nice om na al die uren mini-scherm @ Vita weer even 50" te knallen.
     
  15. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Laatst bewerkt: 31 okt 2014
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Oeh, eindelijk een game ontdekt wat 'Tweede Scherm' ondersteund. :+ Plants vs Zombies Garden Warfare! Kun je via de Vita (of je andere remote play apparaat I guess) de Boss Mode spelen.
     
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    222
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    222
    Eindelijk gelukt.. nu nog kijken of ik de controller aan de praat krijg (had geen conroller bij me)
    [​IMG]
     
  19. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Huh? Android virtueel draaien en zo remote play kunnen doen vanaf je PC ?
     
  20. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    222
    klopt als een bus nu nog stap 2 de games kunnen spelen (ga ik straks proberen als de kids slapen)
     

Deel Deze Pagina