Sticky Het Xbox One importeer topic

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Marno14, 9 aug 2013.

1. titan1980

titan1980 Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    33
    Ik sta ook op het punt om hem te bestellen, begint wel erg te jeuken! Ik kan hem nu bestellen via MS.de maar ja dan heb je die FIFA shizzle en daar hou ik niet van. Ik wil hem wel met Forza of zonder game maar ja die is nu out of stock :mad: Otto.de heeft hem voor 549 met Forza en 2 controllers! Maar ja dan moet je in DL wonen of via een of andere "duits adres" waar jij niet woont hem zien te bemachtigen... Ik vind dat wel een beetje tricky voor 500+€..... keuzes keuzes...

2. BekSide

BekSide Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Haha Titan ^^

3. Ajax***

Ajax*** Active Member

Leuk Bevonden:
    21
    Gewoon die fifa code verkopen..

4. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Weird...

Op Xboxonematch.nl staat dat de Xbox One direct leverbaar is bij een winkel genaamd computeruniverse, maar wanneer je naar de site gaat staat er leverdatum onbekend.

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Hoe vaak updaten zie die site? Neem aan dat het niet direct actueel is daar.

6. Ajax***

Ajax*** Active Member

Leuk Bevonden:
    21
    Ik zag op marktplaats dat er ook een winkel in ede de xbox one verkoopt. Wel stuk duurder dan de normale prijs, maar wel geinig dat ze het aandurven.

7. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Morgen als ik Kleve ben wip ik de Saturn wel even binnen, mochten ze er nog een paar hebben staan, dan neem ik er eentje mee, anders wacht ik gewoon nog een tijdje :9.

8. GizMo-2003

GizMo-2003 Say What!?

Leuk Bevonden:
    2
    Weet wel zeker dat ze er nog 1 hebben, kreeg vrijdag nog een mail of ik mijn 2e xbox nog kwam ophalen :lol:

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Was er zaterdag en hadden er geen meer staan. Dacht omdat ik er toch was wel 1 mee kon nemen en hier tegen retailprijs weer te verkopen.

10. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Ik ben benieuwd, moet er toch zijn voor wat knallertjes en wat andere voordelen die Duitsland te bieden heeft. Dus ga even langs en als hij er is neem ik hem mee, maar volgens de Duitse site is hij daar binnen 1-3 dagen op voorraad.

11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dan zou hij er 1 dezer dagen weer kunnen zijn. Aan mij wisten ze niet te vertellen wanneer er weer nieuwe zijn. Ik kom er regelmatig aangezien wij de meeste boodschappen in Duitsland doen. Mocht ik er 1 vinden (of meerdere) dan zal ik dat hier wel laten weten.

12. harrynak

harrynak Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je krijgt pas een definitieve tijd als hij in nederland in het uitsorteer centrum is aangekomen. Vandaag staat hij er nog niet. Dus of morgen of vrijdag.

13. BekSide

BekSide Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ben net terug uit Duitsland!
    Mediamarkt Krefeld - uitverkocht
    Mediamarkt gladbach - uitverkocht
    Saturn Gladbach - uitverkocht
    Zat er toevallig tegenover de saturn in gladbach een gamestop! en die had er 4! nu niet meer overigens ^^

14. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Kon je niet gewoon in Duitsland blijven?

15. BekSide

BekSide Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Nee houd niet zo van die Duitsers, veel te commercieel ingesteld!

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Snap ook niet wat je hier komt doen. Of kom je de consoles verkopen voor de prijs waar je ze voor gekocht hebt?

17. titan1980

Leuk Bevonden:
    33
    snap niet waarom een mod niet even kan ingrijpen en die irritante gast vriendelijk te verzoeken op te zouten hiero. Begin een beetje goed zat te worden van die gast :emo:

18. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Hij heeft van Cookie al een OW te pakken. Als dat niet helpt ja, dan kan de moderator als nog hogere stappen ondernemen.

19. titan1980

Leuk Bevonden:
    33
    then it's hopefully only a matter of time... _0/

20. NeonovA

NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    14
    Dit gezeur gaan we toch niet nog een keer krijgen?

Verzoek aan Bekside om ook dit voortaan voor jezelf te houden. Je hebt al eerder een waarschuwing gehad betreffende dit onderwerp. Het mogen duidelijk zijn wat je met die Xbox One's doet. Denk dat heel het forum het onderhand wel weet. De enige reden dat je nu nog post is puur in de hoop dat er weer mensen op gaan reageren en je weer een zinloze discussie kan starten. Klaar nu.

Deel Deze Pagina