Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    En de een hecht meer waarde aan rumble triggers, positie van de sticks en langere batterijduur. Ze zijn beide prima.

2. oneshot1tkil

oneshot1tkil Active Member

Leuk Bevonden:
    18

....

Gamekings is juist voor de xbox one en probeert het nog het beste er van te maken.

http://www.gamekings.tv/videos/xbox-one-controller-versus-playstation-4-controller/

Ik snap niet waarom ze zouden liegen, en GK omkopen zie ik nog niet zo snel gebeuren.

Ik weet niet of je zelf ook een ps4 hebt maar je kunt zelf ook voelen dat de ps4 controller gewoon een van de beste is.

Idd, sommige mensen vinden duration,rumble,positie en sticks belangrijker daar wint de xbox one wel weer mee.

Laatst bewerkt: 22 dec 2013
  3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Idd, het is en blijft een mening. En van de meeste heb ik ook nog het idee dat ze maar 1 controller (of soms geen enkele) geprobeerd hebben.

4. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7

Mijn mening;;;

DS4 is veeel beter dan de DS3, maar no way beter dan de XB One controller. Heb je 'm in je handen gehad?
    XB One controller brengt een andere game ervaring met zich mee.

De D4 blijft naar mijn mening klein, als je grote handen hebt. De XB One is prima voor beide.

5. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    Sorry maar wat? 8) :lol:

6. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ik denk dat hij dan toch de DS4 bedoeld met die extra opties, zo niet...dan is het idd een aparte opmerking :+

7. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    DS4 was toch juist een klein beetje groter dan de X1 controller?

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    DS4 is groot genoeg, maar de sticks zijn imho nog steeds niet ideaal geplaatst, de triggers zijn matig en de batterijduur is gewoon ronduit kut

maar al met al blijft het een enorme verbetering tov de DS3:+

maar perfect is het nog zeker niet

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Daarom is de "hype" ook zo groot mbt de DS4.
    Hij is zoveel beter dan de DS3 dat die nu gelijk als de beste controller ooit gezien wordt. Beetje overdreven. :)

10. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Force feedback in de trigger, jonguh! :+

11. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb 'm vast gehad, maar 't voelt erg matig en klein aan. Komt denk ik ook dat ik de 360 controller gewend ben.

Was het niet de ideale controller tot nu toe? Bumbers van de X1 controller blijven ook kut de rest is erg fijn. Feedback tiggers is een leuke andere ervaring.

Dit dus.

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    X1 is kleiner dan de 360 controller btw.

13. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    Zo voelt het niet. :+

14. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Niet echt mee eens. Op de Gamescom werd ik er al naar van dat die zo klein was, merkte je gelijk.

Niet dat het nog uitmaakt want na de aanschaf van de Vita heb ik de knoop doorgehakt en ga ik ook voor de PS4 volgend jaar.

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Toen ik de controller voor het eerste uit de box haalden viel het me gelijk op dat die echt een stuk kleiner was dan alle filmpjes lieten zien. Voor de console hetzelfde eigenlijk. Op filmpjes etc leek het echt een bakbeest. Hij is nog steeds "groot" maar niet zo groot als veel mensen denken.

16. oneshot1tkil

oneshot1tkil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Toevallig, een maat van mij heeft zojuist de xbox one binnen gekregen vanuit Duitsland!

Binnenkort effe heen want nu ben ik wel benieuwd hoe die nou aanvoelt.

17. assaultpr0

assaultpr0 Active Member

Leuk Bevonden:
    90
    Ik vind de DS4 een fenomenale controller. Hij houdt erg lekker vast en de sticks zijn echt enorm accuraat en lekker stiff: geen deadzone en geen losse kutsticks zoals de DS3. De vorm is erg goed en comfortabel.

Neemt niet weg dat ik de 360 controller nog steeds de beste controller vind. Ik vind de plaatsing van de linkerstick nog steeds niet lekker. Sowieso is het, met shooters, ook nog eens een stuk handiger om de d-pad te gebruiken onder de stick dan boven de stick. De controller mag eigenlijk geen argument tegen de playstation meer zijn, aangezien de DS4 (imo) gewoon een hele goede controller is. Niet zo goed als de xbox controller, maar dat neem ik maar voor lief gezien de (enorme) krachtsverschillen tussen de consoles.

18. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik zat altijd met m'n duimen in de knoop bij PS controllers en voor shooters waren triggers gewoon een gemis. De Xbox 360 controller was voor mij echt heerlijk, en het is natuurlijk gewoon een geweldige controller. Dat is een feit! De X1 controller zal ook best goed zijn, maar volgens mij tipt die toch niet aan die van de Xbox 360 en ik had ook iets gelezen over een domme scherpe rand. Of de X1 ooit bij mij komt te staan weet ik niet (is vooral afhankelijk van Halo), maar ik heb alle vertrouwen in de DS4 controller! :)

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Vind de X1 controller nu al beter dan de 360. Moest er even een week aan wennen omdat de sticks geen deadzone meer hebben en hij dus super gevoelig is. Maar nu ik er gewend aan ben is die zoveel beter en is me accuracy in BF4 zelfs omhoog gegaan vergeleken met de 360. Daarnaast een betere D-Pad en geen battery pack meer op de achterkant.

20. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Hoe is dat ding om te clawen? Dual Shock kan iig niet echt

Deel Deze Pagina