Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

1. Deepeej

Deepeej Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nice... ik heb ook xboxone besteld. Na veel twijfelen tussen PS4 en Xboxone toch maar voor de Xboxone gekozen.

2. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Waar zat je tussen te twijfelen qua sterkerheid of games?

3. Deepeej

Deepeej Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zat vooral te twijfelen over de power van de XboxOne. Maar volgens mij liggen ze allebei redelijk dicht bij elkaar, en omdat je met de Xbox meer kan dan gamen alleen, en hij ook nog erg stil is ben ik toch maar voor de xbox one gegaan.

4. Deepeej

Deepeej Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ps iemand een tip waar je goedkoop een xboxone controller met play and charge kit kan bestellen?

5. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    Hybird ook Max: The Curse of Brotherhood gekocht ? Echt een super leuke game ervaring! Stemmen zijn ook echt geweldig in gesproken. :thumbs: Levels zijn echt uniek gemaakt en werkt allemaal erg lekker. " I wish my brother is gone " en je raad het al het gebeurd. :lol:

6. Jvzm13

Jvzm13 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand enig idee hoe het werkt als ik een xbox one uit Duitsland haal? Krijg ik gewoon garantie in de Nederlandse microsoft store? of moet ik dan naar de duitse store? En met de games? Zijn die allemaal buitenlands of kan ik die omzetten naar Nederlands?

7. GstNick

GstNick Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    1.Ja microsoft geeft garantie. Gewoon je xbox one registreren op de site en je hebt 2 jaar garantie.
    2.Games gaat ook prima
    3.Geen enkel excuus meer om te wachten :D

8. Jvzm13

Jvzm13 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nu alleen me moeder nog over te halen dat ze me wilt brengen maar duitsland. Em vragen of het mag.

Sent from my iPhone using Tapatalk

9. Plop1978

Plop1978 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    In de mm herzongenraad hadden ze nog 3 gosth Packs staan.

10. Tockeboy

Tockeboy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    IK heb nu ongeveer een week een xbox one.
    Maar steeds als ik de xbox uit wil doen blijft hij in stand by staan.Kan iemand me zeggen hoe ik hem volledig uit kan doen.

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Bij setting, Power en startup. En dan energy mode ofzo aanzetten. :)

12. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    heeft iemand een work-a-round gevonden voor xbox music? Ik denk dat ik de dns truuk ga proberen

ik heb hem ook geweldig spel :)

13. GstNick

GstNick Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Krijg de digicorder niet aan of uit met xbox. Tv gaat wel netjes uit en aan als ik xbox opstart. Best wel irritant :)
    Waar kan ik dat oplossen of is daar niks voor?

14. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    Beter ! Ik heb 'm helaas uitgespeeld super toffe game! en ik ga proberen om alle achievements te halen.

Laatst bewerkt: 22 dec 2013
  15. Magikdekay

Magikdekay Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga een nieuwe gamertag gebruiken op de Xbox one die ik overmorgen heb.

Maakt het iets uit op welk land/regio ik die gamertag ga aanmaken of mag ik deze gewoon op Belgiƫ doen?

Best gewoon locale van console daarna op UK zetten ? ( ga kinect gebruiken uiteraard ).

Thanks alvast _O_

16. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    Hier ben ik wel klein beetje trots op

17. Jvzm13

Jvzm13 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er al mensen die de xbox one en ps4 hebben? Ik wil zelf de xbox one maar zit nog ergens wel een beetje te twijvelen of ik toch voor ps4 ga. Wat zijn de grootste verschillen kwa kwaliteit enzo (niet prijs). En hoe bevalt de xbox one bij jullie? Goede connecties,snel,mooi kwaliteit,vast lopers?

18. GstNick

GstNick Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Zelf heb ik alleen maar een xbox one, altijd xbox gehad. Dus over PS kan ik je niet veel zeggen.Voor de release ook veel getwijfelt!
    Maar de one werkt echt beter dan ik gedacht had. Voor de release had ik niet veel vertrouwen in die spraakherkenning maar werkt echt wel goed als je het een keer door hebt. Gebruik men controler alleen nog maar echt in een spel. De controler zelf vind ik ook echt goed, vond de vorige top, deze is effe wennen want voelt toch wel anders aan in je handen. Maar eens je hem gewoon bent ligt die echt fijn in je hand. Echt de moeite. En console is echt muisstil als je hem vergelijkt met de 360.

19. mohpa6

mohpa6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    kan je eigenlijk inplaats van paypal ook spullen kopen in amerika met die ms points als je een amerikaanse gift card koopt en de one op amerika zet?

20. Ron76

Ron76 GT: Ron D Core

Leuk Bevonden:
    144

Ben aan het denken om deze game ook te kopen maar twijfel nog een beetje.
    Ik vraag me af of de besturing met de controller goed werkt?

Sent from Indianapolis driving A Mazda.

Deel Deze Pagina