XboxOne en TV-Aanbieder

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door dachow, 23 nov 2013.

1. dachow

dachow New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sinds gisteren ook een XboxOne staan in combinatie met KPN iTV (Motrola decoder). Deze geeft het TV signaal door via de XboxOne alleen als ik heb uit zet (in instant-on modus) en ik zeg "Xbox on" geeft hij geen TV signaal meer door (zwaar beeld). Alleen als ik mijn Xbox volledig uitzet (energy save optie) dan geeft hij wel telkens na het opstarten gewoon netjes het tv signaal door. Alleen heb ik nu dus niet alle voordelen van de standby functie (snel opstarten, auto updates etc.) Hebben hier meer last van? En zo nee welke aanbieder hebben jullie? Ik zou namelijk over kunnen stappen op Ziggo (UPC is geen optie in de gemeente waar ik woon).

Ik ben benieuwd naar jullie bevindingen! Thanks. :)

2. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Dit is denk ik een bug en het systeem. Voor nu zet ik 'm op powersaving en dan start de TV wel normaal op, zonder zwart beeld zeg maar.

3. dachow

dachow New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Aha thanks duidelijk, wist niet of het aan mijn decoder lag of de Xbox. Wij wachten af, was al ingecalculeerd dat er bepaalde zaken niet helemaal vlekkeloos zouden gaan lopen. ;)

4. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Idd, zijn nog wel meer dingen wat niet goed is in het systeem en dit zal allemaal wel worden geüpdatet.
    Ik heb trouwens provider UPC. ;)

5. Project Zer0

Project Zer0 ..........

Leuk Bevonden:
    13
    Ik zou ook graag de tv functie willen gaan gebruiken, al is het maar omdat het nou eenmaal kan. Ik heb digitale tv van UPC maar ik heb geen mediabox of CI+ module gewoon direct uit de muur via coax. Hoe kan ik dit oplossen, is er een redelijk betaalbare oplossing?

6. Schil1

Schil1 GT : Schil1

Leuk Bevonden:
    73
    huh geen mediabox of CI+ en dan heb je toch alles wat iemand anders met een mediabox wel heeft , hoe werkt dat dan :confused:

7. Project Zer0

Project Zer0 ..........

Leuk Bevonden:
    13
    Digitale tv zit in het standaard tv pakket van UPC. Waar je vroeger alleen analoog binnen kreeg zit digitaal er sinds een half jaartje ook bij.

8. Ravnoss

Ravnoss Praetorian

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hier een Humax decoder icm Ziggo en dat werkt prima.

9. NeonovA

NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    14
    Horizonbox UPC, werkt prima als je naar een zwart scherm wilt gaan kijken. :+

10. Ravnoss

Ravnoss Praetorian

Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem mijn woorden terug. Zit nu voetbal te kijken via de XboxOne en merk dat de framerate erg laag is. Kijkt niet echt lekker. Eens kijken of er nog iets aan te tweaken valt.

11. dachow

dachow New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar dus wel met de instant-on functie? Dus na het schreeuwen van "Xbox on" gaat het zwarte beest aan en geeft hij netjes het tv signaal door!? \o/

12. Ravnoss

Ravnoss Praetorian

Leuk Bevonden:
    0
    En zie hier de reden van het "schokken"

13. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Kijk, bruikbare info! Ik haal voorlopig mn samsung kastje ff los. Zodra er een update is, plant ik hem weer terug. Werd ee gek van bij F1 en Eredivisielive.

14. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    Heb ziggo icm een cisco hd decoder. Heeft even goed gewerkt, maar daarna liep het beeld steeds vast en werd er geen signaal meer doorgezonden. Heb alles dus weer losgekoppeld

Laatst bewerkt: 23 dec 2013
  15. rensvanlaar

rensvanlaar Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nu is er dus een update geweest, maar ook ik heb nog steeds last van zwart beeld met instant on :mad:

16. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Bij mij (UPC) doet die het wel aardig goed. Had ik eigenlijk niet verwacht. Vanmiddag nog ff Peggle gespeeld met roda-ajax in snap-mode.

17. rensvanlaar

rensvanlaar Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Bij mij werkt het ook prima als ik m'n xbox op energy save heb staan, op instant on heb ik steeds zwart beeld, tenzij ik full reboot doe, dan werkt ie weer. maar na 1x kijken is het beeld weer zwart.

18. GstNick

GstNick Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb laatste tijd het probleem dat het geluid weg is als ik hem opstart. Moet hem dan opnieuw starten en dan gaat het wel. Iemand een idee?

19. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Niemand kan toch (al) z'n OneGuide instellen met tv provider's cable box right? Of van kanaal veranderen m.b.v. voice commands? (xbox change channel)

20. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik heb gisteren wat gezocht maar het kan volgens mij nog bij geen enkele provider.

Buiten dat, het werkt sowieso nog niet goed ivm die 50/60hz settings.

Deel Deze Pagina