Je kan niet ruilen ofzo. Maar af en toe als ik een schat vind kan ik de schat van AlexanderNL kiezen in plaats van de schat die ik zelf vind. EDIT: Owhh, je bedoelt de echt zeldzame diamanten om Diamond Knack te unlocken... Dat heb ik ook gehoord, ben er nog niet 1 tegen gekomen bij vrienden idd... Moet er nog 2, zit intussen al in mn 4e playthrough, gaat eigenlijk te ver dit.
Mensen die me in hun lijst hebben, zien jullie mijn echte naam of LuFii-? Zie zelf namelijk mijn naam maar had aangegeven dat andere dat niet zien. Kevf vroeg wel om een naamverzoek en nu zie ik zijn echte naam en hij die van mij denk ik? From the iFii 9000
Ik zie ook gewoon mijn volledige naam maar dat kun je aanpassen geloof ik. Bij jou zie ik inderdaad Lufii omdat je geen naamverzoek hebt gestuurd.
Misschien interessant om in de lijst van PSN ID's erbij te zetten of mensen door de PS4 de overstap gemaakt hebben. Wat bij mij het geval is. (Heb hier ook een topic over geopend.) Ik speel namelijk vanaf het begin op de 360, maar ga over naar de PS4. En eventueel erbij zetten welke games je interesseren, om eventueel te meeten.
Mijn psn id staat er nog niet tussen. Nu de PS4 onderweg is mag dat wel, dus gakkienl it is! Ga ik straks ook ffkes een sloot mensjes inviten