Battlefield 4

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 30 jan 2013.

?

Wat is jouw favoriete klasse in Battlefield 4?

1. Assault

43,6%
  2. Engineer

30,8%
  3. Support

12,8%
  4. Recon

12,8%
  1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Krijg het nooit echt voor elkaar om Nederland te kiezen. Heb hem daarom ook gewoon op World staan. :)

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Die servers zijn er nu toch nog niet?

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    PC heeft wel al Rented servers. :)

4. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.604
    Mijn best weapon lijstje :)

Assault Rifle:
    SAR-21 (close/mid/long) fijne accuracy
    PDW:
    UMP-45 (close/mid) recoil valt mee
    JS2 (close) klein maar fijn + 51 ammo !
    LMG:
    RPK-74M (close/mid of long burste) ben geen fan van die zware LMG's
    Sniper Rifle:
    M40A5 met straight pull bolt (close/mid/long) speelt het fijnste
    Carbine:
    vrijwel allemaal oké, meest gespeeld:
    SG553 (close, of mid burste) mijn most kills wapen
    ACE 21 (close/mid)
    TYPE95B1 (close/mid) te vergelijken met de SAR-21

Grenades:
    V40 Mini op 64man Lockers
    RGO Impact in alle andere gamemodes

Playstyle: Rusher altijd, zelfs met sniper
    DMR en shotgun doe ik niet aan meestal campers of kinders
    Als sight gebruik ik altijd de Coyote RDS meest overzichtelijke

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Waarom geen DMR? Persoonlijk vind ik dat de sterkste wapens. Zelfs op close range zijn ze bruut!

6. Alexknl

Leuk Bevonden:
    2.604
    Daar gebruik ik liever mn M40A5 voor, meteen one shot kill op close range.
    Heb me aangeleerd om op close range te quickscopen, en moet zeggen gaat zeer lekker :)

7. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Als je in je battlelog app naar leaderboards gaat dan kan je onderaan je locale instellen. Als je bij leaderboards dan bij bijvoorbeeld de meeste kills kijkt dan zie je in eerste instantie de world top tien. Maar bovenaan kan je dan ook kiezen voor Nederland en Friends.

En dan zie je de top tien van Nederland en in mijn geval onderaan staat dan welke positie je zelf staat.

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Close range ben je kansloos met een sniper. Zelfs met quickscopen maak je geen enkele kans. DMR is juist gemaakt voor dat soort momenten.

Vind het ook wel grappig dat je de DMR voor kinders vindt. Imo is het quickscopen, iets wat overigens niet eens werkt in BF, echt iets voor kinders.

Ik wil het anders wel even tegen je op nemen close range met je sniper tegen mijn DMR...

Ik vind je post namelijk vrij kansloos als ik heel eerlijk ben...

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Daarnaast dat gezeur over shotguns altijd. Kreeg laatste nog een message van een gast die zei dat ik niet een shotgun moest gebruiken omdat die OP was dichtbij. No shit sherlock dat is juist de bedoeling van een shotgun...
    Hetzelfde als je gaat zeggen dat een sniper rifle OP is van veraf. :p

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    En dat grenaten OP zijn als je ze gooit...

Maar dat shotgun verhaal is heel bekend. In vrijwel iedere computergame krijg je van die berichten als je een shotgun gebruikt...

Een DMR is hetzelfde als een AR alleen dan single shot en wat meer damage. Waarom zouden het kinders of campers zijn...

11. assaultpr0

assaultpr0 Active Member

Leuk Bevonden:
    90
    DMR´s speel ik ook echt nooit. Komt eigenlijk vooral door de eerste DMR: Die is echt fucking slecht.

Shotguns vind ik ook niet zoveel: die dingen zijn voor mij niet accuraat genoeg als je sidestrafed. Veel te vaak gehad dat je gewoon spot on aimed, maar je gewoon geen hitmarkers krijgt.

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik speel nog steeds met de eerst DMR omdat die juist het fijnste speelt. Sterker nog: volgens mij is die juist ook nog eens de beste. Je moet alleen evem de feeling krijgen hoe je er mee moet spelen. Vooral op mid range moet je niet te snel achter elkaar willen schieten omdat je dan te veel first-shot recoil krijgt. Angeled grip is super op een DMR. Je moet je ook even verdiepen in de attachments voor deze type wapens. Ze werken namelijk net iets anders dan AR's. Verder gebruik ik ze ook alleen op engineer aangezien je daar geen goede mid range wapens hebt.

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    In BF3 waren de DMR"s wel beter. Toen had je er nog een paar die 50 damage deden dus met een headshot had je maar een kogel nodig of twee in het lichaam. Nu doen ze allemaal rond de 43 ofzo wat betekend dat je 2 of 3 schoten nodig hebt. Snap niet waarom ze dat gedaan hebben want in BF3 klaagde niemand over dat de DMR's te goed waren ofzo.

14. 360degrees

360degrees Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Toevallig vanmorgen de DMR uitgeprobeerd. Daar ging mijn k/d ratio =( Wel handig voor midrange maar ik kan eerlijk gezegd niet goed genoeg mikken voor een DMR. Wel stukken beter dan een sniper, daar kan ik helemaal niks mee. En close range kan ik ook niks met een DMR en mijn speelstijl is toch echt enemy aanvallen close range.

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Close range moet je een RDS er op zetten. Standaard unlock je een ACOG vals eerste, RDS duurt vrij lang. Ook is de penalty voor een silencer minder. Het is zeker een wapen waar je aan moet wennen aangezien hij totaal anders speelt als een automatisch wapen en ook totaal niks van een sniper weg heeft.

16. Alexknl

Leuk Bevonden:
    2.604
    Ik heb vaak wel raak op close range, niet altijd natuurlijk, maar "met quickscopen maak je geen enkele kans" is ook een kwestie van even onder de knie krijgen, en dan lukt het je wel.
    Een DMR voor kinders of campers was misschien wat te snel gezegd maar heb er gewoon (nog) niks mee. De meeste die met een DMR spelen zijn tot nu bij mij 80% campers, dat wel. Daarom frustreert me dat ding ook zo.

Dan moet ik misschien maar eens een DMR met een RDS + silencer de kans geven. Hopen dat het dan wat beter gaat. Zelf ben ik in ieder geval geen camper, dus dat moet wel goed komen denk ik.

Bedankt voor je tips

17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Denk zelfs dat je in het nadeel bent als je met een DMR gaat campen. Ik kan moeilijk een voordeel daar van verzinnen. Denk dat het voor mid range misschien wel het beste wapen is. Accuracy is ontzettend hoog.

18. Bramdstichter

Bramdstichter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand de site nog waar je coole emblemen kon vinden?

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  20. 360degrees

360degrees Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hoe zit dat nu met die emblemen? De ene dag zijn ze er wel, de volgende dag weer weg...

Deel Deze Pagina