Laatste 30 minuten ben ik nu. Ik vind hem wel aardig. Je hoeft ook niet, zoals in Austin Powers - Goldmember, de hele film lang te lachen. Dit is tenminste typisch Brits vermaak en altijd beter dan 9/10 komediefilms uit de VS of zo'n beetje alles uit Nederland.
Nuh, zo erg is ie niet. Had er gewoon na Shaun of the Dead en Hot Fuzz te veel van verwacht. Wou je verwachtingen temperen zodat ie mee zou vallen. Blijkbaar wel gelukt
Even in een spoiler: Spoiler [yt]80um5asDXOg[/yt] Hele ding is wel tof, maar vanaf ongeveer 7:00 begint dat stuk. 1:50 en verder is ook wel tof om te zien.
Haha, die film ook gezien, had gewoon een typische Britse film verwacht maar dat ging toch wel een beetje anders
1: Zou goed kunnen idd, was me toen even ontgaan. 2: Tja, zit wat in, al zou je verwachten dat je zo een schip tegen die tijd wel goed kan beveiligen en niet enkel met zo een gaar werkende security bot voor de deur.
Tuurlijk, dat hele node verhaal was maar een McGuffin om het flinterdunne plotje wat omheen te bouwen al met al vond ik de film op het eerste kwartier misschien na maar slecht je kan beter Pitch Black nog een keer kijken, dat is dezelfde film maar dan beter
Mja, zat ook regelmatig op m'n mobiel te kutten zonder het idee hebben wat te missen. Moet Pitch Black weer eens kijken inderdaad.