Reminder Nog 9 dagen om extra credits te redeemen via forzamotorsport.net Even inloggen en kiezen voor rewards/redeem rewards. Ik heb net nog ff 1 miljoen credits binnen geharkt.
Die had ik de vorige keer Heb exacte aantal credits nog niet bekeken, maar zit nu rond de 10 miljoen. Was al level 100 voordat de update kwam. Anders had het nog meer geweest. Voor de mensen die nog niet zo hoog in de levelling zit, er valt dus weer flink wat te verdienen.
Thanks Wist dit niet en heb nu 2 mil. binnengehaald. Had net geld nodig. Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Forza LCE bezitters schijnen bij onderstaande link een auto naar keuze (Lotus F1???) te kunnen redeemen hier, onder rewards: https://rewards.forzamotorsport.net/en-us/fm5lce Kerstcadeautje van Turn10 (en mij) Kan iemand bevestigen?? (bezit zelf niet de LCE)
Heb gekozen voor de 1976 F1 Ferrari (R899) Kon helaas geen copy/paste doen. Maar lijkt erop dat de keuze vrij is. De 500 Abarth stond er namelijk ook tussen.
Oehh goede keuze Ik heb die vandaag bijna gekocht, maar vond (uit m'n hoofd) 1,6 miljoen op dat moment nog net eventjes teveel
Ik bewaar mijn centjes lekker voor een competitie. Zit al een beetje te denken, maar eerste competitie zal wel een makkelijke auto worden. Misschien later nog eens een GT2 championship, dan heb ik mijn centjes wel nodig!
Heb de mijne vorige week al geredeemed. Helaas in alle haast de verkeerde GTO gepakt (hij was toen nog 6 miljoen). Achjah, kreng kost nu nog maar 2 miljoen, volgende keer iets beter opletten
Vanmiddag Lotus F1 & V8 Supercar (ford) gekocht! Wat een gave bakken weer en wat een details zitten er toch in verwerkt
Vreemd, ik heb namelijk wel al een paar keer leuk geraced tegen onbekende. Al zitten daar af en toe wel wat rotte appels tussen maar het werkte opzich prima.
Hoe krijg je die Tier points zodat je weer regards krijgt via forzamotorsport.net? New rewards coming soon. 1,143 pts to next tier Staat namelijk ruim een miljoen klaar die nog 5 dagen geldig is.