[XOne] Deal of The Week & Games with Gold

Discussie in 'Games' gestart door Distoration, 30 dec 2010.

1. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Jawel moet je, je creditcard gegevens invullen en vervolgens kan je aanspraak maken op je huidige saldo die op je account staat.

2. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Er staat al een CC gekoppeld, maar ik kan niet met m'n eigen saldo betalen. Ik ben voorlopig niet thuis en wilde wat puntjes opmaken.

3. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Op wie reageer je?

4. JJNL77

JJNL77 Let's have fun

Leuk Bevonden:
    12
    Peggle gekocht,

Straks ff peggle dlc + plants vs zombies halen.

5. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.723
    Wie heeft het over Max: Curse of Brotherhood? ;)

6. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    Vind je Max een matige game? $

7. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.723
    Yep, van wat ik er van heb gespeeld en heb gezien. Daarnaast bevestigen de reviews mijn mening. :)

Daarentegen is Brothers een Arcade meesterwerkje.

8. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    Gelukkig zijn er mening verschillen. Toch wel een erg mooie game en goed gemaakt. Brothers is veelste kort en naar mijn mening veel minder dan Max curse of the brotherhood.
    Ik heb ze beide uitgespeeld. Allemaal 100%. Echt genoten Max in deze game! ^^

9. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    K dacht ik post een feelgood filmpje van peggle, het is bijna kerst inmiddels.. Maar toch heb ik niet echt het idee dat ze enthousiast is... lol

[yt]qLCb7wWSZtU[/yt]

10. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Wat een onzin zeg... ik kan gewoon nog steeds niet bij m'n saldo. Die CC is ook niet te verwijderen. Doaaag koopjes, graftakke MS!

11. Oldsk00l

Oldsk00l ouwe school

Leuk Bevonden:
    4
    ik kan al een half jaar niet meer met mn saldo via de website betalen....
    wel gaar nu ik in het buitenland zit xD

12. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Wel aardige deals, morgen ff wat kopen. Hoe is I Am Alive?

13. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    En Paypal dan? Daar betaal ik zelf al een hele tijd mee nu en bevalt me prima, aangezien ik geen CC heb.

14. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.102
    Sinds ik gehacked ben koppel ik nooit meer een betaalmiddel aan mijn account. Had voor de Jack gelukkig toevallig mijn Paypal account er van af gehaald, anders was het behoorlijk vervelend geworden.

15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Dus je kocht altijd met MS points games en DLC? Dat gaat er echter wel uit, hoe ga je het dan doen? Je hebt wel gelijk, als je gehackt wordt kan het idd heel vervelend worden. Ik ben nog nooit gehackt...maar toch.

16. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.102
    Je hebt nu gewoon $/€ kaarten in plaats van points. Of zit ik nu verkeerd :+

17. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    Hier ook niet.. Snap überhaupt ook niet wat hackers met mijn gamertag moeten. :+

18. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.102
    Simpel, het geld wat op je account staat om bijvoorbeeld FIFA packs te kopen (in mijn geval). Ik had 1700 punten die ze hadden gebruikt maar anderen met een PayPal account die wareb wel een paar honderd euro kwijt.

19. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    Oke. Met paypal kan dit niet hoor. Mijn paypal is niet gekoppeld aan mijn bank, moet zelf het geld overmaken naar mijn paypal rekening. En je moet sowieso ook weer inloggen op de paypal.

20. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ja ik wordt niet echt blij van zulke verhalen, maar tegelijkertijd is het zo handig om gewoon iets te kunnen kopen wanneer je wil. Zoals met die sale, je ziet iets tofs en goedkoops...hoppa...download. Ipv van die kaarten te moeten activeren waardoor je soms net niet genoeg geld hebt etc. Ben je echt je geld kwijt? Ik bedoel..bied Paypal totaal geen enkele garantie of wat dan ook?

Dat is dan veiliger dan wat ik heb.Stel iemand krijgt mijn account te pakken, kan inloggen met mijn gamertag, dan drukt hij gewoon op purchase bij een game/DLC en het gaat van mijn paypal af die gekoppeld is aan mijn bank. Dus stel jij ziet iets tofs op Marketplace, dan maak je via je bank eerst geld over naar je Paypal account? Ik PM je anders daar wel effe over. Het klinkt iig een stuk veiliger dan zoals ik het heb.

Laatst bewerkt: 25 dec 2013

Deel Deze Pagina