[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb hem ook ooit laten verwijderen omdat hij op mijn telefoon zat en deze kapot gegaan was. Ze vroegen of ik mijn ID wilde sturen. Ik had ze toen gebeld en ze stelden mij een paar vragen en toen hebben ze omdat ze geloofde dat ik de eigenaar van de account was de authenticator verwijderd. Maar ze bedoelen idd je ID-kaart of paspoort.

2. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Op welke servers zitten jullie eigenlijk allemaal? Ikzelf zit op Dragonblight. Maar we zoeken nog wat lvl 90 mensen voor RBG. Mijn guild leaders ondernemen weinig actie maar ik wil vooruit.

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    5x 90 op Khadgar Alliance en nu wat static chars op Eonar Alliance (47-33-20).

4. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Outlands mostly. Niet dat het uitmaakt, alles is cross realm tegenwoordig.

5. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Damn, wist niet dat ik zoveel gold had verzameld de afgelopen 6 maanden. Ben van professions gewissels. Heb engineering en enchanting, beide 600, verruild voor Skinning en Mining. Heb daar in een paar weken tijd meer dan 10K gold mee verdiend. Het helpt dus wel degelijk op een drukke server te zitten. En één van die AH tips van hier op XBW maak ik ook goed gebruik van. Sommige bars kosten 40 silver, terwijl de ores soms een gold kan zijn, per stuk of per set. En als ik zin heb er zelf op uit te trekken, sub loopt wel langzaam af nu, dan haal je ook flinke kapitalen binnen. Alleen Timeless Isle poept er niet zoveel uit, maar in The Jade Forest zit ook een eiland waar je belachelijk veel kan minen en grinden. En 2 van die mijnen langs de kust. Jade Forest is voor Miners en Skinners een waar loot heaven. Ik doe Skinning en Mining dus ook nooit meer weg. Beetje goed maken voor die keren gold kopen, wat lijkt dat nu ontzettend lame ook. :cool:

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    10k doe ik easy op een dag...en daar heb ik geeneens een prof voor nodig.

7. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Vertel je geheimen?

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Really?

9. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Ja? Toch even nieuwsgierig hoe jij zo snel 10k verdiend zonder profs te gebruiken.

Laatst bewerkt: 25 dec 2013
  10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
  11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Nou wilt u ons ook eens steunen met een goede tip aub meneer GForce!? :eek:

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dat heb ik jou al meerdere malen verteld hier. Online zijn er ook wel guides te vinden. Waar het op neer komt is dat ik dan een mod zoals auctioneer gebruikt en daarmee de AH enkele malen per dag scan voor een week lang. Dan heb je een goede database. Vervolgens stel je hem naar je wensen in en koop je items die er te goedkoop op staan en verkoop je deze voor de 'juiste' prijs.

Voor uitleg over de instellingen moet je maar een guide zoeken. Daar staat vaak in hoe je deze insteld naar je persoonlijke wensen.

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Guide op wow head via Google gevonden. Eens kijken de komende week. Ik laat het je volgende week woensdag weten of het wat gelukt is. :thumbs:

Edit: Net voor het eerst gescand, maar damn: Dat Auctioneer is wel erg wennen hoor. Zoveel opties & shit. Benieuwd hoelang ik dit volhoud, ondanks de guides. Ik haat het als ik lang moet doorgaan voor ik snap hoe zo'n add on als Auctioneer werkt.

Ik had hiervoor auctionator. Ik hou zo gewoon het overzicht niet ben ik bang. :'-(
    1 add on downloaden en meteen dik 10 in je add on lijst hebben in-game. 8)

Laatst bewerkt: 26 dec 2013
  14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Nou lekker GForce: Die add on laat mijn game steeds vastlopen, iedere keer als ik wat doe. En ik snap ook geen reet van die add on nog, los van het feit dat ik elke dag zou moeten scannen, wat ook wel even duurt en waar ik niet altijd tijd voor heb. :'-(:+

15. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Auctioneer is meer voor de mensen die serieus ervoor gaan om de Ah te manipuleren en bereid zijn daar tijd in te steken. Het is geen simpele addon die je in 5 minuten doorhebt, en dat is ook wel goed, zodat minder mensen hem gebruiken :)

Heb hem zelf tijden geleden gebruikt om de glyph market te domineren, het kost tijd, en je hebt altijd last van concurrenten die je te slim af moet zijn (weten wanneer ze online komen zodat je steeds onder hun prijzen kunt liggen, zorgen dat er geen goedkope mats voor ze zijn om producten te maken, kortom ze demotiveren om verder te gaan). Maar het is leuk wanneer zoiets lukt :)

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Als je veel gold wilt verdienen Yellow dan kost het vooral in het begin een hoop moeite. Sloober heeft gelijk. Je moet de markt te slim af zijn. Bv je spullen kopen op momenten dat er veel spelers online zijn aangezien het aanbod groter is en dus de prijs lager. Verkopen dan weerop momenten dat het aanbod veel lager is (dinsdag).

Toch kun je zonder al te veel moeite 1000 gold op een dag verdienen hoor. Alleen kost het in het begin gewoon wat meer tijd. Tijd om de juiste producten te vinden en de juiste markt te vinden die je wilt manipuleren.

Mooiste is om mensen in vallen te laten lopen die net het programma gebruiken. Soms laten mensen de mod zelf items kopen waar veel winst op zit. Als je dan 2-3 weken lang een grijs item voor 100k er op zet en dan ineens voor 80k dan heb je een kans dat iemand het automatisch laat kopen omdat zijn mod denkt dat hij veel winst op het item kan maken :)

Laatst bewerkt: 27 dec 2013
  17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Ik moet ook niet gelijk dure items willen kopen. Is het niet het beste gewoon eerst die hele scanperiode af te ronden zoals jij al zei???

Het is tamelijk onoverzichtelijk die mod en dan haak ik al snel af. Het is echt niet dat ik niet wil, maar vroeg me ook al af of ik bepaalde dingen kon uitschakelen om iets meer overzicht te krijgen.

10K op een dag krijg ik voorlopig toch niet, maar een duwtje in de goede richting omdat te krijgen zou welkom zijn.

Het klinkt misschien weer typisch Yellow, maar ik heb meer aan tips zoals jij die zou geven, dan aan een engelstalige guide. Dus als jij wat simpele tips hebt en een paar kleine gebruiksaanwijzingen, dan zet ik dat meteen in een word bestandje om voorlopig niet weer om hulp te hoeven vragen.

Deze add on zou zomaar de reden kunnen worden om mijn sub te verlengen voor onbepaalde tijd. Het is ook niet zo dat ik te makkelijk wil doen, heb in veel zaken gewoon hulp nodig en daar kom ik eerlijk voor uit. Je mag het trouwens ook wel per PM sturen, dan kan ik daar bewaren, als je het tenminste wilt doen. :thumbs:

Edit: Kan ik ook nog iets doen aan die vastlopers/crashes van de game door die add on???

Laatst bewerkt: 28 dec 2013
  18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Lees die guide nog eens zou ik zeggen. Je hoeft geen dure items te kopen. Je koopt er gewoon veel. Je kunt zelf instellen wat hij voor je zoekt. Wil je minimaal 10% winst of wil je minimaal 10 gold winst. Ik heb geen zin om alles hier uit te leggen. Lees de guide nog eens en probeer gewoon wat. Iedere server is ook weer anders dus ik KAN ook niet vertellen wat je moet kopen. Items die veel gebruikt worden (of die gebruikt worden in een proces) in bv crafts lopen altijd goed.

Ik heb nooit crashes dus denk dat het clientside is. Daar kan ik dus niks zinnigs over zeggen.

19. oneshot1tkil

oneshot1tkil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ik heb dit spel van iemand gekregen die er 15 euro voor betaalde in de winkel.

Zojuist geïnstalleerd.

Nu vroeg ik me het volgende af,

-Moet je maandelijk betalen en hoeveel en blijft dit voor altijd?

-Spelen nog veel mensen dit?

-Hoelang kan ik spelen?

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Zie commentaar!

Deel Deze Pagina