Haha same here. Heb het toch gedownload. Want ik zie het al gebeuren dat ik Episode 1 uitspeel en wanneer 2 er is, dat ik die toch wil spelen en dan moet ik ze allemaal los gaan betalen of wachten op een sale wat net zo goed nog heel het jaar 2014 kan duren. Nah Nu in de aanbieding is Killer is Dead: 13,19 DOA Ultimate: 13,19 Left 4 dead 2: 10,19 en daarnaast vele addons ervoor RDR Undead Nightmare: 4,99 Dacht dat Killer is Dead misschien wel tof is...maar kweenie.
Aardige aanbiedingen, al vermoed ik dat DOA nog wel next-gen zal gaan, inclusief DLC, L4D2 is gratis op Steam, en RDR UN twijfel ik nog even over.
Serieus? Damn...ik was even vergeten hoe groot het verschil tussen dollar en euro was. Dan ga ik het al helemaal niet doen. Yep. Die heb ik mooi ook even binnengehaald, draait vast wel op mijn Surface Pro.
Behandelen wij Games with Gold in dit topic ook? Kan dus ook voor ons zijn straks, mij boeit het niets want ik vond de game weinig aan.
Op 14 januari loopt mijn Gold af, dus op 1 januari krijg ik mijn laatste gratis spel. Just Cause 2 zou dus wel een domper zijn, want die hoef ik echt niet. Dan hebben we een half jaar Games with Gold gehad en welgeteld één game vond ik de moeite waard. Dat Might and Magic arcade spel.
Even buiten het standaard gezeur over de leeftijd van de games zaten er wel degelijk toppers tussen. Dead Rising 2, Halo 3, Assassin's Creed II, Keflings, Crackdown, Fable 3, Rainbow Six etc. En nu dan JC2. Meeste heb ik al gespeeld, of wilde ik niet spelen. Maar de kwaliteit was/is er zeker.
Er zullen best kwalitatief goede games tussen zitten, maar mijn type games zijn het niet (of ik heb ze allang gespeeld).
Is het wel zeker dat we JC2 krijgen? In Kapan hebben ze vaker andere games. Verwacht eigenlijk niet dat wij die krijgen. Heb me enkel (goed) vermaakt met Fable 3 en AC2 van de GwG. Hoop dat er nog wat leuke daily deals komen. Wat racers of rpg's.
Het zijn allemaal toppers, maar daardoor ook zo bekend en populair dat ik ze allemaal sl gespeeld heb. Dus tot nu toe heb ik 0,0 aan games with gold