Battlefield 4

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 30 jan 2013.

?

Wat is jouw favoriete klasse in Battlefield 4?

1. Assault

43,6%
  2. Engineer

30,8%
  3. Support

12,8%
  4. Recon

12,8%
  1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Het is vooral veel verticale recoil.
    Horizontale recoil is bizar weinig imo. Eigenlijk te weinig voor een gun die 800rpm schiet.
    Moet je eens magdumpen op een muur het is bijna alleen verticaal. :)

2. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.604
    Net even DMR geprobeerd, op zich wel een leuk dingetje op mid..
    Welke attachments raad je aan op de RFB?
    Angled grip + red dot + silencer?
    Thnx :)

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Is het goed te compenseren? De RoF sprak me namelijk wel aan.

Silencer is optioneel. Andere opties in die slot maken hem beter maar je speler tevens ook xichtbaar op de map. Muzzle Break voor als je graag zonder silencer speelt. RDS alleen als je wat closer in de combat speelt. Anders is ACOG + 45graden Iron Sight ook een goede optie. Iron Sights zijn best goed op deze gun.

4. Stingray

Stingray NcA Clan Member

Leuk Bevonden:
    29
    Hoe zit het als je van de 360 naar de One gaat... gaat je rang e.d. dan gewoon mee of moet je weer van voren af aan?
    En ik heb china rising voor de 360.. gaat dit mee naar de One ?

5. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Premium en rank gaan mee naar de one. Je krijgt een optie om dit te doen.

Send with Tapatalk HD for Android

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Verticaal altijd wel imo. Angled grip is er wel lekker op.
    De reload is wel lang en dat is de reden dan dat ik de ACE 23 lekkerder vind.
    Maar ja balans he. Anders was het een te goed wapen geweest als de reload ook snel was. :)

7. Molly

Molly #PES2015 #FTW

Leuk Bevonden:
    7
    Zodra ik een van de spelmodi kiest ververst hij het beeld en sta ik weer in hetzelfde menu. Soms lijkt het te laden maar ook dan schiet hij weer terug naar menu van spelmodi. Heel irritant. Heb in het begin 1 potje kunnen doen. Ligt echt aan BF4 want COD Ghosts werkt prima in MP modus op mijn Xbox One.

8. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Al opnieuw geinstalleerd?

Send with Tapatalk HD for Android

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Het is altijd wel iets te compenseren, maar de verticale recoil op dit geweer was stukken grotere dan welk geweer dan ook in de game. Vandaar ook de vraag of er überhaupt nog iets mee te doen was waardoor hij bruikbaar wordt. Imo is dat zonder attachments niet echt het geval.

10. assaultpr0

assaultpr0 Active Member

Leuk Bevonden:
    90
    Ik vind de l85 bizar makkelijk te gebruiken voor een wapen met 800 rpm. Zonder zooi erop is het ding al veel te accuraat.

Overigens vandaag de DMR's ingedoken. Ik vond het toch niet helemaal eerlijk om een mening klaar te hebben zonder de dingen langer dan een half uurtje te hebben gebruikt.

De RFB is een POS, zelfs voor een DMR. Hij is, voor een DMR, niet accuraat, de fire rate is pover en de damage is gewoon avarage.

De mod 11 is een stuk beter. Hij is accurater, schiet sneller, en de iron sights zijn een flink stuk beter.

De beste DMR die ik tot nu toe heb geunlocked (tot de SVD) is toch wel de SKS. Ik voel me gewoon heel zelfverzekerd met die DMR. De ROF is echt erg hoog. dat is natuurlijk om de mindere damage te compenseren, maar op zowel close als medium range domineert dit ding alle andere DMR's en zelfs een aantal automatische wapens.

Ik speelde lekker met die dingen. Ik haalde alleen maar KD's van 2.0+ en hier en daar een 4.0. Ik had toch iedere keer ernstig het idee dat ik betere score's neer zou kunnen zetten en dus ook mijn team beter zou kunnen helpen wanneer ik een AR, Carbine of PDW bij me zou hebben. De DMR's zijn over het algemeen erg mediocre imo. Ik heb wel erg veel plezier met die dingen en het is een hele uitdaging, dus ik ga er zeker meer mee spelen, maar als ik erg capabele tegenstanders tegenkom en ik bijvoorbeeld moet compenseren voor achterlijke teammates pak ik toch snel mijn M416 , ACE 23 of M-TAR er weer bij.

Bottom line: voor iedere range is er wel een assault rifle of carbine die (heel) veel beter zijn dan een DMR op die range. Close range doet eigenlijk alleen de SKS mee, maar die wordt er natuurlijk ook finaal uitgeschoten door de meeste AR's en carbines. Op mid range heb ik veel liever een ace, m46, SAR, AK 5C, AKU, etc. en op long range prefereer ik zo een beetje alle lange ROF AR's boven de DMR's. Die dingen hebben gewoon teveel drop-off op die afstanden.

Al met al erg leuke wapens om te gebruiken, maar niet als je een onervaren/matige speler bent of wanneer je tegen capabele tegenstanders speelt.

11. 360degrees

360degrees Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb van de week al een paar keer met 6 man in een squad (6/5) gezeten...raarrrrr

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik geloof niet dat de AR op medium en longe range kan concurreren met een DMR. Toch gebruik ik als Assault nooit een DMR en altijd een AR. De DMR gebruik ik alleen als Engineer op medium en long range omdat hij dan gewoon stukken beter is dan iedere andere optie die de Engineer tot zijn beschikking heeft. De PDW is op close range natuurlijk stukken beter dan welke DMR dan ook.

Het ligt er gewoon puur aan hoe je wilt gaan spelen. En persoonlijk speel ik zelden op close range als Engineer. Ik blijf op afstand en schakel de voertuigen uit met rockets. Omdat ik op afstand blijf is de DMR dan gewoon de beste keuze.

13. assaultpr0

assaultpr0 Active Member

Leuk Bevonden:
    90
    Ik vind de DMR's echt totaal niet werken op long range juist. De damage drop-off is dusdanig dat je 4 danwel 5 hits nodig hebt. Als je een beetje een normale tegenstander hebt is die allang weg eer je diegene 4 a 5 maal raakt op long range. Zo niet staat hij/zij waarschijnlijk op een open plek. Dan had je hem met een SAR ook allang neergeschoten.

14. 360degrees

360degrees Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hebben jullie ook wel eens van die dagen dat alles wat je probeert in BF4 niet lukt en dat je na een half uur spelen in staat bent om je controller door je beeldscherm te sodemieteren???

15. assaultpr0

assaultpr0 Active Member

Leuk Bevonden:
    90
    Iedereen heeft wel eens een slechte dag. Meestal stop ik dan gewoon met spelen en start ik warframe eventjes op.

16. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    :)

17. Dave Paparazzi

Dave Paparazzi Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Zijn er veel mensen hier die hem nog op de 360 spelen? En zo ja is het de moeite waard?

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

18. assaultpr0

assaultpr0 Active Member

Leuk Bevonden:
    90
    Willen alle kerstnoobs aub de ps4 servers verlaten? Ik heb vandaag echt al godse veel potjes verloren omdat er gewoon niet tegen die henkies op te compenseren is.

19. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.604
    Battlefield is een fantastische game.
    Je kunt het spel spelen op de 360, maar dan krijg je te maken met vele framedrops en lag, vooral bij grote explosies of rookvelden.
    Battlefield is echt voor next gen gemaakt, wil je het ook soepeltjes kunnen spelen.
    Daarbij heb je géén 64 man Conquest op de 360, dat is jammer, want dat maakt het namelijk allemaal een stuk spannender.

Als ik géén next gen zou hebben gekocht, dan speelde ik het waarschijnlijk tóch op de 360 ondanks mindere dingen die kunnen optreden op deze 7 jaar oude console, omdat ik gewoon een Battlefield liefhebber ben.

Dus het ligt eraan, wil je persé een soepele shooter spelen, zou ik COD nog overwegen te nemen.
    Maakt je de lage fps, etc. niks uit, dan zou ik gewoon ervoor gaan, want het is een beest van een shooter :)

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Als je next gen nog niet gespeeld en ervaren hebt dan je prima BF4 op de 360 spelen. :)

Deel Deze Pagina