MM Neuss MM Hückelhoven MM Mönchengladbach Hier hadden ze niks meer liggen. Wil ook zo richting Duitsland rijden maar zou niet weten wat de beste opties nu nog zijn vanuit Venlo.
Kleve is ongeveer 40km naar het noorden. Wat ik daar vernomen had is dat ze volgende week weer zouden hebben. Kans dat er nu iets staat is dus niet groot. Misschien is eerst bellen een optie. Ik doe iedere week daar mijn boodschappen en kijk daarom voor de mensen hier iedere week daar voor een X1.
Maar bij je paypal moet je toch ook een tweede adres invoeren die overeenkomt met het Amerikaanse adres? Ik heb een Amerikaans account aangemaakt op de Microsoft site onder m'n eigen Nederlandse hotmail. Die gegevens ook ingevoerd op m'n paypal en alles werkt perfect. Het zijn als het ware 2 alternatieve adressen van m'n bestaande huisadres... Of had ik bij paypal dat adres niet in hoeven voeren?
Oké, maar schokkend is het ook niet lijkt me omdat het een 2e verzend adres is. Moet alleen ff uitkijken dat ik niet grote dingen ga bestellen die dan in Montana worden afgeleverd
Ik heb gehoord dat de MediaMarkt in Nordhorn ze nog wel heeft staan voor mensen die naar Duitsland willen gaan.
Gewoon naar Saturn Kleve gaan, vandaag nog geweest en ze hebben gewoon voorraad. 40 stuks ofzo. 2 bundelsoorten (€530) En normale versie (€500) Succes!
Sounds good to me. Zo zal ik het ook gaan doen als ik eentje moet gaan importeren. En het begint er steeds meer op te lijken dat dit het geval zal zijn. Tenzij MS in januari eindelijk een concrete NL release aankondigt en dat dat februari of maart is.
Haal dat ding gewoon man. Wat voor extra ga je krijgen als je hem per se in Nederland wilt halen. Niks eigenlijk.
Hehe, de enige reden dat ik hem nog niet heb is omdat ik nog druk aan het sparen ben. Als ik ga importeren omdat hij in NL heel laat pas gaat uitkomen..dan zal dat in februari-maart zijn omdat ik het dan zou kunnen veroorloven en sowieso voordat Titanfall komt. Hoe dan ook red ik me nog uitstekend maar een paar hele brute games van die deals de afgelopen tijd op XBL.
Geef je geen ongelijk hoor.. het aantal games wat uit is voor de xbox one is erg matig, dan kan je beter wachten inderdaad.