Naar mijn mening is het nivo van de PS spelers gewoon veel lager dan dat die van de XBox spelers. In welke game dan ook.
ik merk in BF weinig verchil kerstnoobs heb je overal in CoD was het een voordeel want dan kon je lekker snel ranken maar in BF is het vooral even afzien als je een team vol beginners hebt maar goed, geef ze een paar weken om te wennen. Hoe meer spelers hoe beter
Hier staat de pc naast de xbox. Ik was wel benieuwd naar dat BF4 battlescreen (voor op de pcmonitor, tijdens gamen op de xbox1) maar wanneer ik deze oproep op http://battlelog.battlefield.com/ krijg ik de volgende melding. De SmartglassApp voor de pc is er alleen voor Windows 8 (ik heb windows 7), betekent dat dat ik pech heb, of mis ik wat?
Kreeg ook snel een voice message van hem dat die boos was en RPG op infanterie "not done" is. Heb daar echt schijt aan. Het is gewoon een wapen. Klaar. Hij zat achter de tow missile en met een gewoon wapen kan ik hem niet raken. Dan maar zo.
Hij zou gewoon moeten werken via die site op de pc. Als je online bent met BF4 op je console, komt er automatisch zo een blauw balkje onderin de site te staan. Daar kun je op "battlescreen" klikken. Nice shot
Ik wordt schijtziek van dit spel, hij werkt nog steeds niet nadat ik de update doe (die nodig is voor multiplayer) en ik kan hem ook niet terugbrengen (als het aan de dvd ligt, denk het zelf niet) want ik ben de bon kwijt....
@ Hybrid , doe ik ook zo vaak .. wie bepaalt nou dat het "not done" is ... mag je dan ook niet schieten met een tank ofzo ? ik heb op mijn 360 nog steeds dat ik via 'server browser' alleen maar lege servers heb en dat ik mijn wapens weer opnieuw moet instellen en via Battlelog op mijn Ipad onthoud hij het ook niet. meer mensen hier last van ?
ja bij mij dus niet , iig in game niet meer ook als ik bijv vanavond weer gaat spelen dan weet ik zeker dat mijn MTAR geen attachments heeft
pfff, na een lang gesprek met een EA medewerker is het eindelijk opgelost. het probleem was dat mijn Origin-account al aan mn Gamertag gekoppeld was door Fifa 13. En dat Origin-account is dus minderjarig, en blijkbaar werkt battlefield niet met een minderjarig Origin-account. Dus originaccount afgekoppelt van mn gamertag (doei fut_0/) en een nieuwe meerderjarig originaccount er aan gekoppelt. Hallo Battlefield 4 _0/
Laat ze lekker whinen. Ik gebruik hem ook regelmatig op snipers. We mogen zeker met tanks alleen op andere tanks schieten?
RPG snipen op camperende berg geiten is het leukste wat er is helemaal als je een headshot bonus krijgt
die krijg ik al jaren niet meer, ik heb toen ik nog CoD speelde geleerd dat ik beter alleen communicatie van friends toe kan staan want de rest is alleen maar haatmail
Zojuist eerste potje battlefield ooit gedaan, heeel anders dan call of duty enzo verzonden vanaf mien telefoon
Nou qua SP is CoD wel beter Vandaag bezig geweest met die van BF4 en die is toch een partij kut Gelukkig duurt die niet al te lang