Ik heb met maat keywardens gekilld voor hun keys om de infernal machines te bouwen voor de hellfire ring. Ben momenteel m3 aant farmen maar ga hoger gezien ik gisteren aardige damage upgrade heb gehad door hoop nieuwe gear. Van 266.000 damage naar 414.000. En zoveel kan bog steeds beter. Maar moet je liggen! Upgraden en perfectioneren. Btw al Hardcore geprobeerd?
Ja ik heb hem nu uitgespeeld en vind het denk ik prima zo. Heb niet echt een doel mee en farmen is niets voor mij.
Kerst cadeau? Geniet ervan zker heerlijk. Speel nog echt vaak. Twee chars nu op 60. DH echtnsuper gear ook al. Heerlijk dat beter maken!
Ben nu lvl 14 en merk dat het toch allemaal wat moeizamer gaat dan op de PC for some reson (ben Barb). Ga gewoon 1239129139x dood. Hoe de fuck krijg ik een beetje sterke shit?
Ja no shit. Ik wil verdomme gewoon nu lvl 60 Barb zijn en Super Saiyan 3 worden anders is het niet leuk
Dude, dit is by far nog makkelijker dan op de PC. Ik ben niet een keer dood gegaan, ook al speel ik denk ik een stapje lager dan jij. Ik neem aan dat je niet meteen voor master 5 hebt gekozen? Of je moet niet goed naar de instellingen hebben gekeken? Op level 14 en dus normal moet je gewoon alles rustig dood kunnen meppen. En SS3 kun je ergens aan het einde van normal difficulty worden. Het doodgaan waar jij het over hebt is dan ook over, maar je moet wel goed kijken naar de ''sub'' difficulty en die heb jij te hoog staan als ik het zo lees. Over het algemeen is deze game minstens een keer of 3 zo makkelijk als op de PC, los van het feit dat er meer difficulty opties zijn.
Bij jou staat hij op easy! Maar komt goed met je barb. Merkte op hard (1ste playthrough) dat je af en toe gewoon in gebieden komt waar de vijand dan net even vervelend is en je soms sterft. Met iets betere gear kom je een eind. Of Co-op. Heb atm ook een HC barb op normal van lvl 14 met een maat en af en toe bijna kwijt tegen elites maar ontzettend leuk. Rekuuza: Stuur me anders even een request als ik keertje online ben. Heb nog wel wat legendarys bewaart van alle lvls
ja idd cadeau. heb vroeger deel 1 en 2 + exp altijd op de pc gespeeld maar het lijkt erop dat 3 het leukste is. of het komt door de controller waardoor alles zo makkelijk gaat weet ik niet. ben momenteel lvl 9. ben opzoek naar mensen die vanavond rond 10 uur met mij mee willen spelen.
Is goed, zal ik doen! Moet alleen ff Gold fixen dan. @Yellow: wtf is master 5? Ik ben nu in de desert en ik ga 3919319913131301031x dood. Ik word er schijt en schijtziek van. Serieus, het is tyfusmoeilijk. Net bij die snakes aanbeland met die drietanden, van Magda. Ik word gewoon in 1x helemaal kapotgeramd. Niet normaal meer gewoon. @Vegetom, ik heb je geadd!
Het is een andere soort difficulty, die bij de originele normal, nightmare, hell, inferno past. Ik zei al dat je even rustig je instellingen moet nakijken, want als jij zo vaak dood gaat als je zegt dat je dood gaat, dan heb ik een vermoeden dat je iets verkeerds ingesteld hebt.
Ja thanks gast! Jammer dat ik het meeste (nog) niet kan dragen, maar iig erg bedankt Ik bleek de submoeilijkheid gewoon op normal te hebben...nu maar op easy gezet, gaat al wat beter. Maartoch, vind het zo niet mega leuk om het te spelen, wss omdat ik alles ook al heb gespeeld op de pc versie.
bij de vorige versies kon ik in town bij zo'n mannetje me health en mana gratis volmaken. ik heb alleen nu health, waar en bij wie ken ik voor mana gaan?
Niemand. Barbarian (fury) --> gaat vol als je dingen mept en met bepaalde passives maar verdwijnt ook als je het niet gebruikt Monk (spirit) --> zelfde verhaal Demon hunter (hatred en discipline) --> Beide regeneraten uit zichzelf. Hatred ook als je raakt Witchdocter en Wizard (mana) regenerates uitzichzelf
Het is even wennen, maar ook ik heb de PC versie heel veel gespeeld. En ik kan je zeggen dat de console versie door de nieuwe opties en het nieuwe loot systeem sowieso een stuk makkelijker is, of je hem nu op easy of normal hebt, je moet dat dan even achterwege laten. Tegen de tijd dat jij normal hebt uitgespeeld voelt het al heel anders aan, als je tenminste alle loot op pikt, en dan met name de loot die met een bruine straal op te pakken zijn. Dat is legendary loot en daar moet je het van hebben in deze game. Heb de game al meerdere keren zelf uitgespeeld, zowel op de PC als op de console. Ik vind hem echt te makkelijk, dus ga bij een volgende keer denk ik een stapje hoger, maar eerst even Hell uitspelen. Op moment alleen druk met mijn One bezig, dus kom er dit jaar niet meer aan toe denk ik. Gewoon even doorbijten Reckuuza en aan je skills werken, je build moet je ook in de gaten houden en je rotation helemaal. Uiteindelijk zou je zelfs Inferno normal moeten kunnen doorlopen zonder ook maar een keertje dood te gaan. Van de PC versie zijn daar genoeg video's van op YT.