Lewan is completer, Mandzukic is puur een targetman en kopper als ej veel voorzetten geeft. Welke opstelling speel je en wat voor stijl speel je? Dribbel je veel, geef je vooral hoge steekpassjes (je hoeft je er niet voor te schamen), geef je vooral voorzetten,e tc etc.
Lewan scoort bij mij best veel één op éénss, ik heb Hawk op hem. Maar dat ligt weer eraan wat je van je spitsen wilt: wil je dat ze een man kunnen uitspelen (dribble-kaartje)? Wil je dat ze kunnen koppen (heading-kaartje)? Etc.
Nice van die Aguero . Ik zou Young vervangen voor Willian of Hazard en Lennon voor Navas. Dat kan je sowieso doen. Toure en IF Fernandinho zijn een stuk duurder. Je hebt nu twee redelijk vergelijkbare middenvelders Paulinho en Fernandinho. Ik zou wellicht kiezen voor een ander type, op basis van je speelstijl (wederom). Bijvoorbeeld een echte dribbelaar of echte spelmaker.
Met alle respect: zijn er nou veel mensen die naar zoiets kijken? Waarom zou je op YouTube gaan kijken naar hoe andere mensen spelen..? Of van die filmpjes waarin pakjes worden geopend. Dat is toch geen zak aan om te kijken?
Ik irriteer me dan alleen maar aan zaken als je stem, foutjes en Nederlandse commentatoren .
Laatst bewerkt: 28 dec 2013