Ik moet ook niet gelijk dure items willen kopen. Is het niet het beste gewoon eerst die hele scanperiode af te ronden zoals jij al zei???
Het is tamelijk onoverzichtelijk die mod en dan haak ik al snel af. Het is echt niet dat ik niet wil, maar vroeg me ook al af of ik bepaalde dingen kon uitschakelen om iets meer overzicht te krijgen.
10K op een dag krijg ik voorlopig toch niet, maar een duwtje in de goede richting omdat te krijgen zou welkom zijn.
Het klinkt misschien weer typisch Yellow, maar ik heb meer aan tips zoals jij die zou geven, dan aan een engelstalige guide. Dus als jij wat simpele tips hebt en een paar kleine gebruiksaanwijzingen, dan zet ik dat meteen in een word bestandje om voorlopig niet weer om hulp te hoeven vragen.
Deze add on zou zomaar de reden kunnen worden om mijn sub te verlengen voor onbepaalde tijd. Het is ook niet zo dat ik te makkelijk wil doen, heb in veel zaken gewoon hulp nodig en daar kom ik eerlijk voor uit. Je mag het trouwens ook wel per PM sturen, dan kan ik daar bewaren, als je het tenminste wilt doen.
Edit: Kan ik ook nog iets doen aan die vastlopers/crashes van de game door die add on???
Laatst bewerkt: 28 dec 2013