[XOne] FIFA 14 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door TAN UNITED, 8 sep 2013.

1. DLERIA

DLERIA Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    H/H in een 1 spits opstelling, speelt voor geen meter

2. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Nonsens. De H/H-workrates van spitsen zijn veel minder frustrerend in FIFA14 dan in voorgaande FIFA's. Als je in een 1-spits opstelling een beer als Diego Costa, Mandzukic of Cavani gebruikt, zal hij perfect gebruikt worden. Door zijn workrates maakt zowel de aanvallende runs als laten zakken en kopduels winnen. Bal in de ploeg houden, etc.

3. PS360-gamer

PS360-gamer Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Is lewandowski beter dan mandzukic?
    Lewandowski scoort bij bij alleen uit kopduels. 1 op 1 kan hij niet afmaken. Ligt dit aan mij? En welke chemistry kaart is het best op hem? En op blszcycowski?

4. Arno24

Arno24 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Siemenn wil jij me helpen haha?welke spits past het beste naast balotelli,diego costa of lewandowski?Wil graag met 1 van hun en balotelli hybrid maken,Heb jij paar leue ideen?formatie 442(2) en budget iets boven de 200k,thanx

5. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Heb een cheap serie a team (goede spelers daar zijn super goedkoop!)

Me "hoofdteam" stelt echter ook niet veel voor. Nu pas fantatiek aan het worden met fut dit jaar.

------ Mignolet------

- Richards - Kaboul - Vertonghen- Cole -

-------- Javi Garcia (beest!!)-----

Lennon -- Paulinho - Fernandinho - Young-

--------IF Aguero--------

Had met foruin in Aguero gestopt toen hij 360 was. Later verkocht voor 700.000 en nu weer opgepikt voor iets daaronder want hij is echt zo ontzettend goed zeg. Alles wat ik wil met hem doen lukt ook!

Zit nu te twijfelen of ik eerst voor Toure ga, IF Fernandinho, Willian ipv Young of Navas ipv Lennon.

6. Spartacusss NL

Spartacusss NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    2e deel Cup Fighters Kwartfinale.

7. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Lewan is completer, Mandzukic is puur een targetman en kopper als ej veel voorzetten geeft. Welke opstelling speel je en wat voor stijl speel je? Dribbel je veel, geef je vooral hoge steekpassjes (je hoeft je er niet voor te schamen), geef je vooral voorzetten,e tc etc.

Lewan scoort bij mij best veel één op éénss, ik heb Hawk op hem. Maar dat ligt weer eraan wat je van je spitsen wilt: wil je dat ze een man kunnen uitspelen (dribble-kaartje)? Wil je dat ze kunnen koppen (heading-kaartje)? Etc.

Nice van die Aguero :eek:. Ik zou Young vervangen voor Willian of Hazard en Lennon voor Navas. Dat kan je sowieso doen. Toure en IF Fernandinho zijn een stuk duurder. Je hebt nu twee redelijk vergelijkbare middenvelders Paulinho en Fernandinho. Ik zou wellicht kiezen voor een ander type, op basis van je speelstijl (wederom). Bijvoorbeeld een echte dribbelaar of echte spelmaker.

Met alle respect: zijn er nou veel mensen die naar zoiets kijken? Waarom zou je op YouTube gaan kijken naar hoe andere mensen spelen..? Of van die filmpjes waarin pakjes worden geopend. Dat is toch geen zak aan om te kijken? :+

Ik irriteer me dan alleen maar aan zaken als je stem, foutjes en Nederlandse commentatoren :+.

Laatst bewerkt: 28 dec 2013
  8. Arno24

Arno24 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Siemenn mijn bericht gelezen?

9. Arno24

Arno24 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Hybrid maken is tog best lastig,denk dat dit team het word

buffon
    maicon,thiago silva,chiellini,radu
    hulk,paulinho,pogba,el sharawy
    diego costa,balotelli of dit team

weidenfeller,pisczek,boateng,chielini,radu
    blascykowski,gundogan,pogba,el sharawy
    lewandowski,balotelli

welk team zouden jullie nemen en op welke posities andere spelers?

10. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Waarom afstappen van je Serie A als je er alles mee won? Wat vond je er niet fijn aan? Bepaalde spelers?

Als ik op papier zou moeten kiezen zou ik gaan voor het eerste team:
    Buffon > Weidenfeller
    Maicon (met shadow) > Piszczek
    Thiago Silva > Boateng
    Hulk > Blaszczykowski
    Diego Costa en Lewandowski zijn beiden bazen.
    Alleen Paulinho < Gundogan

Maar..

Thiago Silva, Paulinho én Diego Costa hebben 6 chemistry. Allemaal nul goede links en ze matchen niet met de linkerkant van de hybrid. Costa >< Balotelli. Paulinho >< Pogba. Thiago Silva >< Chiellini.

Zorg dat ze allemaal 9 chem hebben. Gebruik de futhead squad builder.

11. Arno24

Arno24 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Omdat ik me gauw verveel met 1 team en won niet alles,div 1 niet gewonnen.Ja daar kwam ik ook achter ja dat paulinho en costa 6 chem hebben heb buffon vervangen voor sirigu,hoe zorg ik dat iedereen 9 chem heeft dan

12. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Zorgen dat spelers - mits ze ook dead links hebben - sowieso ook een paar goede chemistry-links hebben en niet alleen oranje (alleen nationaliteit of competitie gelijk).

Diego Costa heeft een dead link met Balotelli en twee slappe links met Paulinho en Hulk. Dat is niet genoeg voor 9 chem (+1 met loyalty of trainer). Zet een Braziliaanse Liga BBVA-speler of een Atlético-speler op CM/RM en je bent al klaar voor Diego Costa.

Tip: speel wat met de futhead squad creator. Dat is tien keer makkelijker om er zelf achter te komen wanneer een speler 9 chem heeft en wanneer niet.

13. Arno24

Arno24 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Ja maar ik heb geen pc doe alles met mijn foon,en op mijn foon ìs futheadz supertraag,vandaar dat ik het aan de expert siemen vraag hehe,kun je niet wel chem 9 team maken voor mij of wat namen geven waardoor costa of paulinho 9 chem hebben?

14. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Heb je geen pc? 8)

Simpel: Paulinho vervangen door een Braziliaanse Liga BBVA-middenvelder.
    Simpel 2: Diego Costa vervangen door een Braziliaanse BPL-spits. Die zijn er niet.

15. Arno24

Arno24 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    nee haha.dat maakt het een stuk minder leuk met zon prutser erbij,nu kan ik mn team dus weer verkopen,wil je aub niet wat mooie hybrids team maken voor mij?je weet wel waar ik zo'n btje van hou,zal je erg dankbaar zijn

16. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Gewoon niet gaan voor een compleet Braziliaanse-rechterkant dan. Dan hou je die oranje links. Aan de linkerkant zijn alle spelers die een link hebben met een speler van de rechterkant, allemaal een goede link met minstens één andere. Zorg daar maar voor bij de rechterkant. ;)

17. Arno24

Arno24 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    heb ma dit team gemaakt

adler,pisczek,subotic,chiellini,radu
    blacszykowski,gundogan,pogba,el sharawy
    lewandowski,balotelli

nog paar duizend over,waar moet ik nu voor sparen?

18. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Adler heeft maar 6 chem, volgens mij.

19. Arno24

Arno24 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Heeft dat voor een keeper zoveel invloed dan?ik kan geen keeper verzinnen die 9chem heeft met chiellini,boateng of chiellini en subotic

20. brambino12

brambino12 Voetbal-encyclopedie

Leuk Bevonden:
    3
    Gewoon Buffon, Neuer, Weidenfeller

EDIT: Over een klein weekje heb ik 200k erbij (jullie weten wel hoe) en dan wil ik graag een leuk team maken, zat zelf al te denken aan James Rodriguez SIF op CAM voor zo'n 100k en heb dan nog zo'n 173k over. Iemand een tip voor een leuke speler die ik daar bij kan plaatsen. Moet eerlijk toegeven dat Adebayor IF ook wel verleidelijk is geworden met deze stats zeg!

Laatst bewerkt: 28 dec 2013

Deel Deze Pagina