Levering van PS4's -topic

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Guilty 343, 10 nov 2013.

1. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het schijnt dus idd een grote chaos te zijn bij bol. Via twitter en elders op internet zijn er mensen die zeggen dat ze een email hebben gehad waarin staat dat hun PS4 onderweg is, echter bol zegt zelf van niets te weten, dat ze nog geen idee hebben hoe groot de derde levering zal zijn en wanneer ze die gaan ontvangen

2. reatrix

reatrix Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Ja en sommige mensen melden sinds vannochtend dat de status is veranderd naar verzonden.

3. Vallandu

Vallandu ***

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of de mediamarkt vandaag een levering gehad heeft?

4. reatrix

reatrix Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Dat weet ik niet, bol heeft ze binnen en stuurt ze uiterlijk vandaag nog de deur uit en Intertoys heeft weer wat binnen.

5. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar bol zou tenminste mensen een mail kunnen sturen of ze wel of niet bij de derde levering zitten

6. reatrix

reatrix Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Iemand op Tweakers heeft laten weten dat hij het volgende kreeg:

Geachte heer/mevrouw,

Op 13 december 2013 hebben wij je per e-mail laten weten dat jouw Playstation 4 zo snel mogelijk verstuurd wordt zodra er nieuwe consoles beschikbaar zijn. Helaas moeten we je wederom vragen om je geduld.

Deze week hebben we weer een beperkt aantal nieuwe consoles ontvangen. Deze derde levering wordt uiterlijk vandaag nog verstuurd. Tot onze spijt zit jouw bestelling hier niet bij.

Jouw Playstation 4 wordt direct verstuurd zodra wij nieuwe consoles van onze leverancier ontvangen.

We houden je per e-mail op de hoogte zodra we van onze leverancier vernemen wanneer dit het geval is.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

bol.com Klantenservice

------------------------

Dit heeft hij dus gekregen terwijl hij 5 september had besteld, zelf heb ik nog totaal geen mail binnen met informatie.

7. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook nog geen mail gehad. Maar het is belachelijk dat deze persoon nog niets geleverd krijgt, de tweede levering ging over pre-orders tot 10 september 2013. Er is toen een hoop misgegaan, maar dan zou je toch denken dat iemand die hem op 5 september heeft besteld hoog op het lijstje staat

8. reatrix

reatrix Active Member

Leuk Bevonden:
    17

Bol heeft weer dezelf fout gemaakt bij sommige mensen net zoals de vorige keer, schiet op daar. Ik cancel hem daar en ga morgen even langs de MM.

Laatst bewerkt: 27 dec 2013
  9. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik neem aan dat de PS4 eind januari overal toch wel gewoon verkrijgbaar gaat zijn ?

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Intertoys wel minimaal hoor. Nijmegen (stad) maar 2, Boxmeer 2, Cuijck 1.

Bedroevende aantallen...

11. reatrix

reatrix Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Januari zullen verschillende winkels gewoon vrije verkoop starten, hier in Amsterdam zijn er nog weinig bestelling over bij de MM.

Iemand die eigenlijk al iets weet over de 4de levering? Aangezien er rond gaat dat deze maandag komt.

Laatst bewerkt: 28 dec 2013
  12. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    weet niet of dat klopt maandag al? maar als het goed is zit ik er wel bij

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik ben voor een ernstig zieke vriend op zoek naar een PS4 voor zijn verjaardag op 4 januari. Als iemand er toevallig 1 extra heeft wil ik daar max €500 voor geven. Graag PM.

14. reatrix

reatrix Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Het ging rond, Sony zou dan maandag een lading ontvangen en MM verwacht in de loop van volgende week.

15. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    MM heeft afgelopen week gehad hoor. Half januari weer. Maar waarschijnlijk Knack bundels

16. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik ga volgende week maar 's in Duitsland kijken, want zit dan toch bij de grens. Daar zullen ze toch nog wel wat hebben?

17. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Xbones ja

18. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, nee die hoef ik niet!

19. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Iemand op de bazaar biedt een US versie aan. Ik weet niet of het nog wat uitmaakt dat die uit de US komt.

20. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Voor blu rays en dvds waarschijnlijk wel. Misschien nog andere powerding nodig

Deel Deze Pagina