Daar ben ik het niet mee eens. Het geeft een indruk van hoe mooi een spel er uit kan zien met de beste hardware en dat verschil vind ik iig best interessant. Een handheld er bij halen kan imo ook prima. We zijn hier toch gamers in het algemeen?
Niet helemaal. Er wordt gekeken hoe dicht de kracht van de nextgen consoles nu ligt bij standaard pc setup / maximale pc setup. Ik denk dat zoiets wel in het topic past.
Dit kan mogelijk gevolgen hebben voor No Man's Sky http://gamingeverything.com/hello-games-offices-flooded/ Altijd kut zoiets.
Klopt man, dat is zeker zo. Het zou erop neer komen dat Watch_Dogs dan in dezelfde maand als Titanfall uit komt.
Een goede vriend van mij heeft eerst een hele tijd BF4 op PS4 gespeeld en vandaag de game ook voor X1 gehaald, aangezien hij ook de 360 versie was ie dus goedkoop. Hij zei dat het alleen de kartelrandjes zijn die het grafische verschil brengen en dat het allemaal maar erg meevalt. Verder vind hij het geluid echter wel veel beter van de X1 versie. Een veel vollere sound met krachtigere bass. Denk dat dat komt door die hele goede audiochip.
dat lijkt me een kwestie van afstellen, ik stuur alles van de ps4 raw naar mn versterker en die maakt er echt iets moois van klinkt idd beter dan de Dolby digital van de 360 maar dat is niet zo gek
Ik vind het geluid van de ps4 ook erg sterk! Ik heb mijn headset eindelijk goed afgesteld (kennelijk speelde ik al een aantal weken met kutsettings). Ik dacht zelfs dat mijn headset kapot was. Dolby digital werkte namelijk niet. Sinds gisteren weer wel, en damn wat is dat toch een enorm voordeel. Ik hoor gewoon in welke richting tegenstanders spawnen, reloaden of wat dan ook.
? Het is dezelfde dude waar ik heen ben geweest om de X1 en PS4 te checken. Het geluid van BF4 op PS4 was toen al aardig ziek idd, maar schijnbaar volgens hem is het nog mooier op de Xbox One. Ik kan er zelf niet over oordelen...maar er wordt hier weer (een beetje zoals verwacht) een beetje gedaan alsof het onzin is. Misschien dat het gewoon echt mogelijk is...dat de audio mooier is op Xbox One.
Sorry BigKabuto heb het niet zozeer op viavia berichten dat zoiets beter is dan de ander. Ik hou het qua vergelijkingen ook op meningen van gamejournalisten, komen toch altijd wel wat objectiever over. (ook al zijn er een aantal game sites die niet objectief zijn, maar dat terzijde)
Zou zomaar kunnen, maar zonder te weten wat hij op welke manier output naar wat voor apparatuur is er weinig over te zeggen Welke output opties heeft de x1 eigenlijk xtra tegenover de 360? Want op mijn marantz is het verschil tussen dd en lpcm echt heel goed hoorbaar in BF4 (wat natuurlijk qua audio zowat t beste spel op de markt is)