Levering van PS4's -topic

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Guilty 343, 10 nov 2013.

1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Vandaag een tour door Duitsland gedaan. Geen enkele PS4 kunnen vinden helaas...

2. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Haha, nou dan blijf ik wel in eigen land. Bedankt voor de tip!

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik weet niet waar aan de grens je woont, maar ik heb route Kleve, Duisburg, Aachen gedaan.

4. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    O, nee ik ga met oud en nieuw naar Enschede en dacht ga daar even over de grens kijken. :)

5. reatrix

reatrix Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Uit de US krijg je geen support van Sony Europa als het goed is had ik daar wat over gelezen op twitter, daar kwam namelijk dezelfde vraag langs.

Knack bundel komt eraan ja maar ik heb Knack al liggen en gewoon hopen op volgende week.

6. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Woonde jij niet in barendrecht? In ieder geval bij die mediamarkt in het centrum van rotterdam sta je waarschijnlijk gewoon gelijk bij de volgende levering als je daar nu nog besteld.

Krijgen rond de 30 binnen elke keer schijnt het, ik ging doordat een bol.com een teleurstelling was daar maar vandaag een bestelling plaatsen en zit volgens hun al bij de volgende levering. Aanbetaling was daar maar 25 euro dus als het klopt dat die 4de levering volgende week is dan gaat dat daar best snel!\o/

7. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Klopt, maar ook goed. Dan ga ik daar wel even langs als ik terug ben. :) Alleen, serieus een aanbetaling? Waarom dat? :+

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Zijn verschillende winkels die dat vroegen. Intertoys en Nedgame deden het ook. Misschien omdat er genoeg mensen zijn die bij meerdere winkels preorderen en zo deze winkels meer zekerheid hebben in hun preorders?

9. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Hmmm, bij de Intertoys hier bij mij hoefde dat niet. Maar die kregen er steeds een stuk of 4/5 terwijl de lijst belachelijk lang was, dus daar had ik ook niks aan. :+

10. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Alsof zo'n Mediamarkt bang is dat ze ermee blijven zitten. Bij die webshops kan ik het nog begrijpen. Die hebben misschien niet zo'n grote opslagplaats en willen hun bestellingen direct door kunnen sturen naar de klant. Maar goed, het is €25,- het is nou ook weer niet dat ze het hele bedrag vooruit willen hebben.

11. masterninja

Leuk Bevonden:
    0
    Dan zou ik het maar bij een mediamarkt wagen... en ja aanbetaling doen ze gewoon om wat zekerheid te krijgen maar ja bij bol.com gaat er gelijk 400 af bijvoorbeeld en dan lijk je nog voor eeuwig te mogen wachtten.

Intertoys en bart smit lijken het ook maar wat te verprutsen...

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dat is de issue helemaal niet. En die winkels denken daar helemaal niet over na. Gemiddelde medewerker daar weet niet eens was een PS4 is. Is gewoon een standaard protocol en de werknemers volgen dat gewoon netjes.

13. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Nee, dat is het mooie van Bol.com... acceptgiro. :)

14. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Niet bang om ermee te blijven zitten, maar bang dat diegene 2 weken wacht of ergens anders al heeft gehaald. Vaak hoor je niks meer van diegene zonder aanbetaling en dan had je iemand anders blij kunnen maken. Dus is niet meer dan logisch dat er om een aanbetaling wordt gevraagd. Zo weet je tenminste zeker dat diegene het komt halen en niet zomaar preorderd en niks meer laat horen

Laatst bewerkt: 28 dec 2013
  15. SoleSurvivorN7

SoleSurvivorN7 Active Member

Leuk Bevonden:
    222
    Blijf toch wel echt bagger hoor. Stel je besluit nu toch een PS4 te willen kopen. Nou dan kan je volgens mij echt langer dan een maand wachten totdat je er eindelijk een keer 1 weet te bemachtigen.

:'-(

16. masterninja

Leuk Bevonden:
    0
    Haha nee voor de ps4 bieden ze die optie niet tenminste zag het niet staan toen ik mijn bestelling daar plaatste en keek er nog voor.

17. reatrix

reatrix Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Een Insider als we het mogen/moeten geloven zegt dat maandag een grotere lading bij de winkels binnenkomt dus het is afwachten.

18. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Jawel, alleen een tijdje was het weg en als je voor het eerst besteld kan het sowieso niet. Ik weet niet of het nu is.

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Als je er echt 1 wilt hebben dan heb je er morgen 1.

Heb er zojuist nog 1 voor een zieke vriend weten te bemachtigen op marktplaats. Prijs was wel €500,-

20. Guilty 343

Guilty 343 Active Member

Leuk Bevonden:
    91
    Zijn de consoles in duitsland ook allemaal uitverkocht? (kleve)

Deel Deze Pagina