Precies! De Vita is een mythe en bestaat eigenlijk niet. De mensen die beweren dat ze er een hebben zijn meestal ontsnapt uit een inrichting. Het soort wat ook nog beweert dat er games voor zijn komt meestal van de beveiligde afdeling. Net als met de Wii U. Wacht... waar had ik het over? Volgens mij verloopt mijn verdediging van de Vita niet goed.
Nu aan het spelen: Dead Island Riptide, Skyrim, Army of Two: Devils Cartel en Legends of Troy. Me vriendin: Alle CSI's. Samen: Scene it (alle , Hasbro familie Spellen avond 3, Rayman origins.
Heb van de week PSN+ genomen, dus heb o.a. Dead or Alive 5 binnengetrokken waar ik de laatste dagen wat mee bezig was. Verder The Cave en Joe Danger 2, maar nog niet gespeeld. FIFA13 speel ik nog regelmatig, en ik was ook bezig met Dark Souls, maar al een poosje niet meer gespeeld helaas.
Op dit moment bezig met Black Flag, Diablo III, SSX, Ghost Recon: Future Soldier, Rayman Legends en Rayman 3 HD. Nooit gedacht dat ik nog zoveel games zou spelen dit najaar, enige game waarnaar ik echt uitkeek was GTA V en daarna was het wel basta voorlopig. Dus niet.
Ac 4, bf4 en een beetje fifa 14 en nfs rivals Morgen zet ik de 360 even aan om alles wat ik in de sale heb gekocht te downloaden. Sowieso brothers en spelunky even proberen
Ghosts en Resogun. Pfff volgende maand weer een flut game van plus Ik had echt outlast verwacht maar nee.
Als je niet van het genre houdt is het ruk. Denk dat dit genre wel erg specifiek is en een selecte groep gamers aantrekt. Mij lijkt het iig ook niks...
Vind ik niet... Ik hou niet in't bijzonder van dit soort games maar vind Resogun heel erg tof. Das een game met een heel laag instapniveau. Vliegtuigje kiezen en proberen maar. Zo'n spel als Don't starve moet je weer helemaal gaan leren, al die icoontjes, opties, dingetjes... Das niet een game waar je in 10 minuten in zit en al helemaal niet als je niet bekend bent met t genre...