[XOne] FIFA 14 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door TAN UNITED, 8 sep 2013.

1. mutantemile

mutantemile The Pub's Barman

Leuk Bevonden:
    44
    Pff die pedro IF lm is moeilijk duur... 230000..

2. PS360-gamer

PS360-gamer Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb al geen geld voor neymar of robben, dus ik heb geen medelijden met je :)

3. PS360-gamer

Leuk Bevonden:
    3
    In 4-2-3-1 welk middenveld is beter?
    schweinsteiger-alonso
    Blaszicowski-gundugan-reus
    Of
    Gundugan-alonso
    Blaszicowski-gotze-reus

4. Arno24

Arno24 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Ik heb geen ervaring met Gotze en Reus dus kan je niet helpen,jij en Siemen bedankt voor je hulp ik zal dit team proberen te behouden

5. brambino12

brambino12 Voetbal-encyclopedie

Leuk Bevonden:
    3
  6. Arno24

Arno24 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Ik heb nog niet genoeg coins voor Di Maria,heb nu Pedro op rm,maar is Di Maria wel fijner?

7. PS360-gamer

Leuk Bevonden:
    3
    @arno
    Ik vond di maria op rm wel fijner dan pedro. Maar hoe speelt pedro voor jou?

8. Arno24

Arno24 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    vind pedro best goed moet ik zeggen,heeft wel goeie voorzet maar ben tog benieuwd naar di maria

9. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Wat is er loos met de webapp? hij vindt niks op de market?

10. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Arno, pace is niet het belangrijkste. In FUT13 was het beste team het team met de meeste snelheid op de meeste posities (en beste workrates natuurlijk). In FUT14 is snelheid minder belangrijk voor verdedigers en middenvelders.

Ik zie je zeggen dat er bij het Braziliaans elftal geen goede CVMS zijn. Nonsens: Sandro, Leiva (geniale workrates), Paulinho (valse CVM die ook mee opkomt), etc. Een echte CVM hoeft niet geweldig te kunnen voetballen, daar moet je ze ook niet voor gebruiken. Als je met hem het spel gaat maken, komen er gaten op je middenveld.