[XOne] FIFA 14 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door TAN UNITED, 8 sep 2013.

1. mutantemile

mutantemile The Pub's Barman

Leuk Bevonden:
    44
    Pff die pedro IF lm is moeilijk duur... 230000..

2. PS360-gamer

PS360-gamer Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb al geen geld voor neymar of robben, dus ik heb geen medelijden met je :)

3. PS360-gamer

Leuk Bevonden:
    3
    In 4-2-3-1 welk middenveld is beter?
    schweinsteiger-alonso
    Blaszicowski-gundugan-reus
    Of
    Gundugan-alonso
    Blaszicowski-gotze-reus

4. Arno24

Arno24 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Ik heb geen ervaring met Gotze en Reus dus kan je niet helpen,jij en Siemen bedankt voor je hulp ik zal dit team proberen te behouden

5. brambino12

brambino12 Voetbal-encyclopedie

Leuk Bevonden:
    3
  6. Arno24

Arno24 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Ik heb nog niet genoeg coins voor Di Maria,heb nu Pedro op rm,maar is Di Maria wel fijner?

7. PS360-gamer

Leuk Bevonden:
    3
    @arno
    Ik vond di maria op rm wel fijner dan pedro. Maar hoe speelt pedro voor jou?

8. Arno24

Arno24 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    vind pedro best goed moet ik zeggen,heeft wel goeie voorzet maar ben tog benieuwd naar di maria

9. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Wat is er loos met de webapp? hij vindt niks op de market?

10. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Arno, pace is niet het belangrijkste. In FUT13 was het beste team het team met de meeste snelheid op de meeste posities (en beste workrates natuurlijk). In FUT14 is snelheid minder belangrijk voor verdedigers en middenvelders.

Ik zie je zeggen dat er bij het Braziliaans elftal geen goede CVMS zijn. Nonsens: Sandro, Leiva (geniale workrates), Paulinho (valse CVM die ook mee opkomt), etc. Een echte CVM hoeft niet geweldig te kunnen voetballen, daar moet je ze ook niet voor gebruiken. Als je met hem het spel gaat maken, komen er gaten op je middenveld.

Je zegt dat de Spaanse competitie alleen trage CVM's heeft. Dus? Khedira is een beer, Song is best compleet (en snel) en Busquets is ook een topper. Het ligt natuurlijk aan je speelstijl, maar pace is over het algemeen niet iets wat direct nodig is voor een CVM. Busquets is traag, maar redelijk sterk, lang, redelijke dribbel, erg goede passing voor de opbouw en allemaal 86'jes voor aggression, interceptions en vision. Geweldige CVM. Zonde dat hij niet M/H heeft, dan was ie nog beter.

Ligue 1 vind je een slechte competitie. Klopt, er is niet veel keus aan toppers. Eigenlijk is het vooral: PSG + een paar fijne spelers van andere clubs als Valbuena.

In de counter wordt je CVM er niet uitgelopen als hij gewoon de juiste (verdedigende) workrates heeft en je hem niet laat opkomen. Dan staat hij daar gewoon. Daarnaast heeft hij nog 4 man achter zich staan en een andere CVM naast zich (in 442-2).

Of een team gaat werken ligt er natuurlijk aan hoe je speelt en hoe goed je bent. Maar paar dingetjes: Falcao en Adebayor zijn vooral erg sterk in de lucht. Natuurlijk zijn ze ook erg goede afmakers, maar aan de bal zullen ze waarschijnlijk niet héél fijn spelen.

Een 4-2-2-2 heeft (IMO) best centrale CAM's, al lijken het op de opstelling wel wingers. Het is daarmee ook een hele voetballende opstelling, waarmee je 2 spelmakers hebt op CAM-posities. Je spitsen moeten dan ook een beetje kunnen voetballen, want je kan niet puur voorzetten gaan geven. Daarvoor zijn de CAM's te weinig aan de flank gepositioneerd, imo.

Pedro heeft H/L en Di Maria H/H. In dat opzicht is Pedro veel toffer. Di Maria heeft zo'n beetje overal betere statistieken voor en is linksbenig (vind ik tof).

11. brambino12

Leuk Bevonden:
    3
    Wat je zegt van het 4-2-2-2 team klopt wel ja, zat ik ook al aan te denken. Probleem is dat ik geen team weet met mijn 368k, zit te denken aan neymar met een teampje eromheen, maar zal ik dan heel barca maken of dan toch weer wachten tot ik een supervette hybrid tegenkom?

12. Arno24

Arno24 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Ja klopt wat je zegt siemen,vind alonso tot mijn verbazing wel lekker spelen tot nu toe weinig last van zn lage pace

13. brambino12

Leuk Bevonden:
    3
    Oke, nu geef ik het op. Ik heb nu eindelijk m'n 370k en ik ben alleen maar bezig met teams maken op futhead en er komt geen een fantastische uit. Mij lijkt iets met Casillas en Sergio Ramos wel vet maar het is toch een stuk moeilijker dan gedacht. Ik denk telkens aan een team met geweldige spelers die ook wel wat duurder zijn, maar als ik dan bijvoorbeeld Benatia toevoeg en voor de chemistry zorg vind ik het al niet meer mooi uitzien en kies het team dus niet.

14. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Kan iemand mij uitleggen hoe ik de Le Cirque LaBelle celebration doe? Elke keer als ik 'm probeer (L2/LT en dan met rechterpookje omlaag en omhoog) doet 'ie alleen een sliding op de knieën.

15. brambino12

Leuk Bevonden:
    3
    Heb je 'm al gekocht in de EASFC Store?

16. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Nee , maar hij is me wel 1x gelukt in Seasons Co-op..

Wist niet dat je 'm moest kopen.

17. PS360-gamer

Leuk Bevonden:
    3
    Wat vinden jullie nu eigenlijk de beste opstelling in fut?
    Ik speel soms op de voorzet maar meestal een soort van tika taka voetbal. Welke opstelling past hier het beste bij?

18. Arno24

Arno24 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Ik speel 442(2) vind dat fijnste formatie,kan voorzetten geven,hoge steekballen of gewoon op goal rammen met Vidal en Alonso,heb nu genoeg coins voor Di Maria zal ik die halen of sparen voor Pedro if?(heb zo'n 65k en maak wel meer als 50k winst per week met handelen)

19. mutantemile

mutantemile The Pub's Barman

Leuk Bevonden:
    44
    Ik vind 4231 of 433(5) de chillste opstellingen ook voor die speel stijl.. Echter is in F14 volgens vele een opstelling met 2 spitsen (352 of 442) het beste..

20. PS360-gamer

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb nu al een tijdje met 4-2-3-1 gespeeld. Het speelt wel goed enkel vind ik het veel te vededigend spelen ik krijg niet te veel kansen omdat je weinig man voorin hebt staan. Vooral reus vind ik als rb veel beter spelen dan rm

Deel Deze Pagina