Neemt de MM ArenA nog bestellingen aan voor de PS4? Ik hoorde van mensen dat zij 25 mensen op de lijst hebben en dat ze ongeveer 50-60 als lading verwachten
Net met bol.com gebeld, als ik hem nu bestel duurt het minimaal 7 weken en het kan best nog eens zo zijn dat daar ook nog eens 7 weken bovenop komen zegt ze, lol. Lameeeee
Opzich slecht geregeld als je ziet wanneer hij aangekondigd werd en hoeveel mensen hem toen al gingen bestellen. Dan kan je toch wel zien dat je er veel moet produceren willen de mensen die hem besteld hebben een beetje optijd hebben.
En als je dan aan de beurt bent sturen ze jouw console naar iemand die heb 2 dagen daarvoor pas gereserveerd heeft. Kocht vroeger alles bij bol.com, maar de laatste tijd is de service waardeloos. Ook steeds vaker zijn de leveringen te laat. Denk dat ik niks meer ga kopen bij bol.com...
Iemand tips waar nog een PS4 Camera te koop is? Volgens mij postte ik dit net ook, en is het verwijderd? Zo ja, meld het aub ff waarom / waar dan wel enz...
Heeft niemand een ps4 uit duitsland gehaald? Zit er nog verschil in behalve de taal op de doos enzo? Zit te denken om er daar maar een te halen als ze er nog beschikbaar zijn.
Ik heb in Berlijn verschillende winkels gecheckt (2 Saturn's en Sony Center), ook alles uitverkocht. Wel pallets vol met Xbox One's...
Ik laat mijn reservering bij bol.com gewoon staan. Als ik 'm krijg is nog maar de vraag of ik 'm houd. Gezien de leveringsproblemen is het eigenlijk wel interessant genoeg om 'm dan met winst door te verkopen via marktplaats ofzo. Er wordt zo 100 euro meer neergelegd.
500 valt nog mee, maar op mp vind ik alleen hoge prijzen in mijn buurt en 100km hiervandaan vraagt men er toch wel minder voor.
Is er al iets concreets bekend over het gerucht van die levering vandaag? Het begint bij mij in ieder geval steeds meer te kriebelen...Zou graag eindelijk aan AC 4 willen beginnen dus hopelijk blijkt dat gerucht waar te zijn....