Ik overweeg sterk om een Wii U aan te schaffen. Enige waar ik nog zo mijn twijfels over heb is de controller. Vraag me af of dat wel lekker speelt?
Die Pro Controller had ik gezien ja, maar om daar nou ook weer gelijk €50,- voor neer te leggen.. Aankomende week maar eens naar de MediaMarkt om even met die controller te spelen.
Deus Ex binnen. Vette game! Action RPG met stealth. Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk
Ik heb laatst NBA 2k 2013 gekregen. Ziet er niet uit, het is mijn enige 3rd party game op de Wiiu. Daardoor denk ik dat games als Black Flag of Black List op de Wiiu er minder uitzien als op de PS3 of 360.
Eigenlijk geen van beiden, maar als je er per se 1 wilt dan 9, al is het alleen maar omdat je sneller gaat als je niet met 4 echte personen bent (de AI personages houden de boel een stuk minder op).
8 is leuk hoor [yt]sLc-CJYWfCo[/yt] Duurt het vanaf deze site nog steeds eeuwen? http://www.wowhd.nl/games/donkey-kong-country-tropical-freeze-nintendo-wii-u/dp/35478635#bc=6423 Of is dit een wowhd met stock in NL
Kan iemand Nintendo eens bellen om te vragen waarom er nog steeds geen Super Mario 3D World bundel is? Anders had ik al een Wii U gehad.
Voor dat tientje kun je beter een bundel halen, dan ben je een tientje duurder uit als je 3D World er ook nog eens bij haalt en heb je nog een extra game ook.