Ik heb daar niets over gelezen of wat dan ook, als het op de X1 beter was dan had je dat uiteraard ongetwijfeld gelezen.
Weet ik niet, gamesites staren zich alleen maar blind op makkelijk verkopende praatjes zoals resolutie. Goede in depth audio vergelijking heb ik nog nergens gezien. Welke formats heeft de x1 qua output? Edit:// zo te zien sowieso ook 5.1 en 7.1 uncompressed Dat is altijd t beste, dan kun je het verder aan je receiver over laten
Ik hang in 2014 gewoon weer mijn Astro headphones aan de receiver en alles verder via HDMI. Denk dat je pas echte verschillen gaat merken met speakers, maar ben benieuwd. Hopelijk klinkt het met headphones nu ook nog beter dan 360. Niet dat het nu slecht is, maar beter is altijd nice. http://www.dawnof2014.com/ Nep of the real deal? We gaan het zien.
Ja die headsets zijn allemaal dd 5.1 volgens mij en natuurlijk geen echt surround (want je hebt geen center of sub) maar virtual surround
Precies. Dus tja...cool dat de X1 7.1 aan kan, ik zal er weinig van gaan merken. Denk dat het vooral de kwaliteit zal zijn die beter is, maar niet dat de surround ineens nog beter klinkt...kan eigenlijk ook niet.
Is er al meer bekend over het verschil in rekenkracht tussen de consoles? Ik meen dat ik gelezen heb dat de PS4 "betere" hardware heeft en dus de kans bestaan dat games mooier en beter zullen draaien op de PS4. Ik was eigenlijk om naar de PS4, maar ik heb eigenlijk helemaal niks met dit merk.
Als je een beetje waarde aan je geluid hecht dan laat je je controllers helemaal niks doen. Gewoon PCM naar de receiver sturen en die het werk laten doen
Een Windows pc draait games ook beter dan een Mac, maar toch heb je een MacBook . Waar twijfel je het meeste tussen; tussen het verschil in rekenkracht? Hoe zit het je met je keuze qua games, controller, OS etc?
VS Filmpje van de Tweakers redactie: http://tweakers.net/video/8615/de-strijd-tussen-de-nieuwe-generatie-consoles.html
Xbox is de console waar ik al vanaf dag 1 op speel, dus ja vooral de controller is belangrijk. Echter heb ik me daar al bij neerlegt dankzij de verbeteringen van de PS4 controller. Daarbij komt ook nog eens kijken dat de PS4 100 euro goedkoper is dan de Xbox Toch begin ik nu zwaar te twijfelen, omdat ik gewoon "Xbox" ben. Games die ik speel zijn allebei multi platform, en daarom ben ik dus bang dat ik in de toekomst naast de pot pis door het verschil in rekenkracht. Ze kiezen bijna allemaal voor de PS4. Grappig dat ze zeggen dat de PS controller fijner is dan die van de Xbox, terwijl de meeste blind zullen kiezen voor de xbox controller. Nu vraag ik me toch echt af hoe goed die PS4 controller is?
Was ook "Xbox" maar ben voor de PS4 gegaan vanwege betere specs, ik geen Kinect wilde, hij goedkoper is en de kwalitatief betere games die je met PS+ krijgt. Ik was ook huiverig voor de controller vanwege de plaatsing van het linkerpookje. Ik was er meteen aan gewend. Ook de triggers zijn echt super, je drukt ze heel soepel in. Alleen de batterijduur is wat matig.
PS+ is vergelijkbaar Xbox Live, nodig om online te kunnen spelen op de PS4 en je krijgt er maandelijks gratis games mee (net als Games with Gold). http://nl.playstation.com/playstationplus/#select-tab-gamecollection Ik speel ook BF4 op de PS4 ja, ik heb persoonlijk geen moeite met de controller als ik dat speel, en ook niet dat die linkerpook onderaan zit (ipv bovenin, zoals de Xbox controller). Misschien kan je eens bij een demo unit de controller van de PS4 proberen.
Ben ook een xboxer die overgestapt is naar playstation. En speel aleen maar BF4 en heb niks om over te klagen de controller ligt lekker in de hand. Online loopt ook gewoon goed. PS+ komt ook goed over je heb meteen 2 gratis games en 4 free to play games om te spelen dus dat is ook helemaal top.
Controller is gewoon een mening. Beide zijn even goed. Het is wat je ligt. Verder is de DS4 gewoon stukken beter dan de DS3. PS4 is gezien de rekenkracht een stuk sterker en ook vooral als game console bedoeld. X1 is iets waar je een stuk meer mee kunt (multimedia) en dat gaat ten koste van de games. "Ik ben XBox" bestaat niet meer. Ik zou gewoon kijken naar welke games er komen en daar je keuze op maken. Multiplatvorm titels wint de PS4, dat is een feit, maar wil je Halo spelen dan heb je weinig aan een PS4. Weet je niet welke games je wilt gaan spelen en wil je gaan voor de meeste rekenkracht dan ga je voor de PS4. Enige reden dat ik kan verzinnen voor de X1 is de exclusieve titels.
en dedicated servers voor ALLE mp games, onderschat dat ook niet we spelen nu lekker BF4 , en dat is altijd op dedicated servers maar het is nog maar afwachten of andere ontwikkelaars dat ook op ps4 gaan doen hoop het natuurlijk heel erg en de ds4 is mijlen beter dan de ds3 maar ik ben er nu na een maand nog steeds niet zo aan gewend, ik blijf de 360 controller lekkerder vinden. Met name stick layout en kwaliteit van bumpers en triggers
360 controller is iid beter. Maar we moeten nu vergelijken met de X1. En dat verschil is zeker niet groot. Sterker nog, ik denk dat ik liever een DS4 heb hoor.
X1 controller is beter dan de 360 controller imo. Geen deadzone meer, geen batterypack op de achterkant en een goede dpad. Daarnaast nog toffe rumble triggers.