Is Exinction echt zo kort??? Ik moest naar het extraction point rennen met het team en toen boem was het voorbij. Wat een flutzooi. Ik vond het wel leuk, ik hoopte nog op een giant ass alien op het einde maar nee.....
De meeste mensen hebben last van Lag .. ik totaal niet . Ik schiet 3x en hij is dood .. gaat wel onmeunig langzaam met Squad Points ... Sent From my ...
Enig idee wanneer de volgende map komt? Zal waarschijnlijk zeker DLC zijn waar je voor moet betalen. Ik heb nog nooit voor een CoD DLC betaald.
Ik had met mijn stomme kop meteen de season pass gekocht. Daarna nooit meer gespeeld... Wat downloaden? De DLC? Of de season pass?
De DLC `s , in de store bij hoofdmenu zelf ? De season pass zat bij mijn exemplaar , echter heb ik een gebruikt exemplaar gekocht , heeft dit invloed op iets ? Sent From my ...
De season pass moet je kopen en als hij er al bij zit moet je de code redeemen. Dat staat op het kaartje zelf hoe dat moet. Ik weet niet of het al gedaan is door de vorige gebruiker. DLC vindt je in de store.
Dan moet je hem kopen ben ik bang. Anders vragen aan de persoon van wie je de game gekocht hebt. Heeft hij gezegd dat die code erbij zou zitten?
Speelde vanmiddag weer eens een potje, vond het zo saai. Ben helaas shooter moe lijkt het wel. Dus mijn Xbox 1 Call Of Duty Ghostsversie staat te koop.
1x multiplayer gespeeld en daarna niet meer. Sindsdien ben ik alleen bezig met piraat zijn ;-) (black flag) Heb nog niet eens de campaign opgestart. Je hebt alleen als ps4 gamer zo weinig keus... Het is schieten, schieten, schieten, piraat, Knack bullshit of flower.
racen, voetbal en basketbal is er ook nog maar ik raak fifa en nfs eigenlijk ook niet aan ben op dit moment heel blij met AC 4 want zonder die game was het idd erg mager
Eigenlijk wel offtopic, maar vind het tot nu toe de leukste creed ook nog ;-) En de cod campaign bewaar ik wel totdat ik zin heb in doelloos schieten en niet nadenken...
In ieder geval de leukste sinds 2 heel benieuwd wat ze met de volgende gaan doen , want terug naar de basics kan gewoon niet meer nu