[XOne] Soul Calibur V

Discussie in 'Games' gestart door LocKuM, 17 mei 2011.

1. Fullmetal Alchemist

Fullmetal Alchemist Retro Freak

Leuk Bevonden:
    0
    Heb zojuist het spel bemachtigd (met nog een stuk of 10, ik hou van aanbiedingen ::cool: en heb het al zeer naar mijn zin. De characters en story is overigens wel bullshit, maar daar kan ik mee leven. Eerste ervaring met online niet zo best, of ik krijg cheaters or er staat een jochie met een paal op een afstandje je maar te porren zodat je niet eens dichterbij kan, nou joepie :L

2. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Hoe bedoel je "cheaters"? En als je een vechtspel net oppakt dan zijn dit soort tactieken altijd de meest frustrerende maar omdat je nog niet weet wat je ertegen kan doen. Beginners gebruiken wat werkt totdat er iemand langskomt die ziet dat zulke tactieken gatenkaas zijn.
    Ik speel het spel niet maar ik kan me herinneren dat Xiba kon worden gestraft wanneer hij een van die lange pokes op block deed, van veraf zijn er bar weinig aanvallen die bij je kunnen komen behalve die, dus je kan ook sidesteppen omdat het een lineaire aanval is. Als je zeker weet dat hij zo'n aanval doet kan je ook Guard Impact proberen en als hij raak dan direct de Critical Edge of een combo naar keuze doen. Anyway dit soort spellen is hard werken en niet alles wordt op een zilver dienblad aangereikt helaas.

Als je echt tips wilt raad ik je aan om een kijkje te nemen op 8wayrun, dé site voor alles Soul Calibur.

Laatst bewerkt: 30 dec 2013
  3. Fullmetal Alchemist

Fullmetal Alchemist Retro Freak

Leuk Bevonden:
    0
    Cheaters is misschien een groot begrip, aangezien ze meestal gewoon characters hebben gemaakt via creation die gewoon sterker zijn, dus dat neem ik ze niet kwalijk :p

Xiba is idd een van die characters die ontiegelijk vaak gebruikt word, en die inderdaad ook die manier vaak gebruiken, wat jammer is. Want blocken heeft na een gegeven moment ook geen zin, want dan slaan ze er door heen en dichterbij komen gaat niet. Op zij stappen lukt meestal wel maar daar hebben ze ook wel weer een truckje voor. Dat vind ik echt jammer, want de mensen zijn inderdaad of Xiba mensen of ze drijven je in een hoekje en spammen een aantal moves. Ik kan best begrijpen waarom mensen dit doen in Ranked Match, maar het blijft vervelend.

4. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Hello there, nog mensen die de game spelen? ja ik ben eens losgegaan in de creation mode, een van mijn beste gemaakte tot nu toe, leuk om te doen, schrijf er zelfs ook een Lore bij, more to come :)

Laatst bewerkt: 28 feb 2015

Deel Deze Pagina