Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

1. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Niet iedereen heeft of wil paypal.

Send with Tapatalk HD for Android

2. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.116
    Oké

3. donsjonnie

donsjonnie Xbox One

Leuk Bevonden:
    0
    Het is mij nog niet helemaal duidelijk hoe het nou met de punten zit.
    Als ik nu US points koop en redeem op de xbox one kan ik dan daar mee aankopen doen?
    Ik heb ook wat punten op mijn NL acount maar kan die nu niet gebruiken. Wat gebeurt er als MS het systeem gaat aanpassen / updaten? Worden dan mijn NL punten bij de US opgeteld, raak ik wat kwijt of zullen ze naast elkaar blijven lopen zodat ik op beide marketplaces kan kopen in de toekomst?

4. Magikdekay

Magikdekay Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand die weet hoe ik mee voice commands ( tv kijken ) van kanaal kan veranderen of is dit nog niet mogelijk ?

5. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Als je die gift cards koopt van Amerika, moet je dan geen taxen betalen op het versturen van die kaarten?
    Ben nog aan het twijfelen om mijn CC te gebruiken. Sommige zeggen, gewoon amerikaans adres ingeven, en voor de rest geen probleem, ook als is je CC van Nederland of Belgie... maar toch...

Owja, vind het wel klote dat er geen oplaadkabel bij de xbox one controller standaard bij zit... Waar hebben jullie, je accessoires gekocht voor de xbox one? Oplaadstation,...?

6. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Je hoeft geen tax te betalen, een amerikaanse code koop je gewoon op bijvoorbeeld livecodes.nl

Oplaadstation heb ik van amazon.co.uk

7. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ok, thanks!
    Dus als ik op livecodes.nl mijn codes koop, heb ik helemaal geen CC meer nodig op xbox live...

Grtz

8. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja,dat klopt

9. GstNick

GstNick Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Is nog niet mogelijk volgens mij. Is pas als hij hier uitkomt.

10. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Nog een klein vraagje. Ik heb nu dead rising 3 via amazon uk gekocht. Maar als daar nu betaalbare DLC voor uitkomt, dan kan ik dit niet uit de amerikaanse store halen?

11. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Ik heb mn wachtwoord van Live moeten wijzigen va de pc. Hoe wijzig ik die nou op de One? Via settings kom ik alleen uit bij de consolesettings, niet op account settngs....

12. titan1980

titan1980 Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    33
    ik zat net die video report te kijken van Tweakers en daar kwam naar voren dat een groot nadeel van de X1 is dat er iemand voor de kinect cam langs loopt hij iemand anders ziet en dus jouw profiel uitlogt. Wil je weer verder dan moet je opnieuw inloggen en ww invullen?!

Dit zou wel erg omslachtig zijn omdat de Xbox ook bij ons in de woonkamer staat en mijn kinderen voorbij lopen en mijn vriendin ook wel eens. Ik kan me niet voorstellen dat MS zo dom is geweest dat dit in praktijk ook zo gaat?!?

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nee. Hij ziet wel als er iemand binnenloopt en zegt dan "Hi ..." maar het dashboard van diegene die aan het spelen is of als eerste had ingelogd blijft gewoon staan. Alleen als die andere persoon "Xbox show my stuff" zegt zal die switchen van users.

14. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    En daarbij geldt dit uiteraard alleen als je vrouw en kinderen allemaal een eigen gamertag hebben en ook gezichtsherkenning via de Kinect hebben ingesteld.

Voordat mensen denken dat Kinect elk random persoon gedag gaan zeggen. ;)

15. titan1980

titan1980 Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    33
    haha ok gelukkig maar zou wel een epic fail zijn van MS anders.

16. Magikdekay

Magikdekay Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand idee wanneer volgende update voor de xone uitkomt?

Of waar je kan kijken wat de update(s) bevat(ten) ?

Hoop dat ze snel 50hz bij tv gaan implementeren.

17. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Hahah dat zou te hilarisch en irritant zijn. Lopen er meerdere mensen voorbij en dan constant 'Hi!' OMFG, haha.

18. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb geen idee, maar er zijn nog wel een flink aantal punten te verbeteren. Ik kan er nog steeds niet over uit dat ze friend notifications er uit gehaald hebben, partychat zo omslachtig werkt en ook zoiets; dat je niet eens kunt zien hoeveel batterij je controller nog heeft... Ik neem aan dat ze snel met een update komen.

19. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Er staan aankomende maanden paar updates op te planning, had ik gelezen. Zal allemaal wel goed komen. :)

20. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Wel heel raar dat er met de console geen kabeltje en batterij pack wordt geleverd om je controller mee op te laden. Nog eens extra kosten... Dat is bij de ps4 echt wel beter gedaan.
    Ook het installeren van games. WTF is me dat? Forza en dead rising duurde bij mij gewoon 2 uur! Omdat hij tijdens het installeren ook die update(van xtal gig) downloadt. Terwijl bij de ps4 de installatie en de update downloaden apart is. Dan kun je op een paar minuten(hooguit) de game installeren, en een andere game insteken. Terwijl dat met de xbox one gewoon niet gaat. Toch wel een paar zaken waar Microsoft aan moet werken...

Deel Deze Pagina