1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xboxworld Games of the Generation

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 11 nov 2013.

  1. Fullmetal Alchemist

    Fullmetal Alchemist Retro Freak

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben al een final fantasy fan sinds ik een jaartje of 4 was, en ik kan zeggen dat ik veel meer plezier had in 13 (en vooral 13-2) dan in de zogenaamde beste rpg ooit ff7
     
  2. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    De beste is dan ook VIII :+ (voor mij dan ;))
     
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Eens, ik vond 8 ook het langs leuk blijven qua battles

    qua verhaal,.. mwoah..

    vond ik misschien 7 en 9 en 6 allemaal wel beter

    maar qua battles was 8 voor mij de leukste
     
  4. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Dat is weer jouw mening, bij RPG's zie je dit soort dingen enorm vaak terug dat je in herhaling komt, zelfs bij Final Fantasy 7(wil je Sephiroth verslaan) moest je heel vaak van hetzelfde doen. Het is misschien wat minder leuk wanneer je het doet, maar het gaat om wat je uiteindelijk krijgt.

    Ik kan het wel begrijpen hoor, zo heb ik bijvoorbeeld met Bioshock Infinite helemaal geen zin om de game verder te spelen omdat naar mijn mening de combat enorm zuigt, en steeds van hetzelfde is, iets dat we bijvoorbeeld ook al eerder hebben gezien in de voorgaande delen.

    Final Fantasy 6 is trouwens mijn favoriete FF deel.
     
    Laatst bewerkt: 30 dec 2013
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Knap dat FinalBob Vercingetorix heeft verslagen met A spammen. :eek:

    LO was zelfs nog veel meer buttonspammen, ook al is het wel de beste JRPG van deze generatie.
     
  6. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Samen met Eternal Sonata was FF XIII de leukste RPG deze generatie.
     
  7. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Precies, schaam je Modder!

    Klopt, niet goed; superieur zelfs!

    Beste Tales game die ik heb gespeeld (Vesperia, Graces f, Abyss, Xillia).:)

    Precies dit.


    Same here.:thumbs:

    Again; same here!:thumbs:
    Na vorige week dit gelezen te hebben;
    http://punctualdork.com/post/36361380380/final-fantasy-viii-explained
    heb ik weer zin om de game weer eens te spelen.
    Heb de game nu op de Vita, dus nog makkelijk ook.:thumbs:
     
  8. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Sorry, ik heb het meerdere keren geprobeerd, maar de game doet 't 'm gewoon niet voor me. :'-(
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik vond Lost Oddysee beter dan XIII

    Ni no Kuni trouwens ook

    zelfs Blue Dragon vond ik leuker

    en B games als Infinite undiscovery vond ik niet veel minder dan XIII om eerlijk te zijn

    maar de bestse RPG van deze generatie zit niet in bovenstaande lijstje want dat is of Demon's Souls of Dark Souls, kies maar :+
     
  10. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Je snapt best wat ik bedoel.;) Het is gewoon enorm eentonig. Gevechten bieden nul diepgang. Ik heb die herinnering niet aan LO. Maar wellicht dat ik door de andere facetten van die game dat niet als storend heb ervaren.

    Thanks voor de link! :thumbs: Gelijk gelezen! Gaaf om het zo in detail uitgelegd te zien!
     
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Demon's Souls! Dark Souls ben ik blijven hangen bij het stuk in de dungeons bij die lizards. Ik vond dat stuk zo ontzettend klote dat ik het uit pure frustratie heb weg gelegd. Demon's Souls met veel plezier uitgespeeld.

    Beste JRPG deze gen is voor mij LO. Ook al heb ik die nooit uitgespeeld. Eternal Sonata was een oefening in frustratie op een gegeven moment. Verder bijna geen JRPG gespeeld al had ik Resonance of Fate nog wel willen proberen.

    als we trouwens Persona 4 golden meetellen dan wint die, terwijl ik er nog maar een paar uur op heb zitten, met gemak :)

    Ik kan niet wachten op deel 5.
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Afgehaakt in the Depths? Als je dat al erg vond ben je op het goede moment gestopt want daarna komt Blighttown en dat is nog vele malen erger (de eerste keer) :+

    Wel zonde, want als je de depths eenmaal kent en je er vertrouwd genoeg bent om niet steeds ge-cursed te worden is het niet echt het lastigste stuk. En er komt daarna nog zo enorm veel goeds. Je hebt dan nog geen kwart van de wereld gezien volgens mij

    van de JPRG's vond ik L.O ook de beste

    best slecht eigenlijk als je na gaat hoe oud die al is en wat een standaard JRPG het stiekem is. Toen hij uitkwam had ik echt verwacht dat we nog veel meer en veel betere games in dat genre zouden krijgen maar dat is achteraf vies tegen gevallen

    Persona heb ik nooit gespeeld, misschien als er 1 voor de PS4 word aangekondigd..
     
    Laatst bewerkt: 30 dec 2013
  13. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    De Tomb of the Giants in Dark Souls was bij mij bijna het breekpunt. Op een gegeven moment ben ik daar gewoon doorheen gesprint, niet te doen anders. Genoeg frustratie-momenten in Dark Souls haha, maar je wilt toch altijd weer doorspelen. Had hem ook iig in de top 30 verwacht eigenlijk. Staat wel in mijn top 3 denk ik.
     
    Laatst bewerkt: 30 dec 2013
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Ik had hem er niet in verwacht, maar Mirror's Edge was ook een totale verrassing in de top 30. Had daar eerder een game als Portal 2 of Max Payne verwacht.
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    of dark souls..

    stond die er nou helemaal niet in?

    Portal 2 is ook echt een gemis, er is gewoon echt niks grappigers uit gekomen de afgelopen 8 jaar volgens mij
     
  16. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Tomb of Giants heb ik nog nooit normaal gedaan. Op mijn allereerste playthrough ben ik daar al met een map ernaast doorheen gesprint. :+

    Fucking Skeledogs man.
     
  17. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Ik mis ook echt Borderlands 1 of 2 in de top 30! Beste coop games van deze generatie!
     
  18. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Het probleem met dat soort games (Mirror's Edge ook, maar toch blijkbaar niet zo erg) is dat het toch best een nichegame is, en dus niet zo hoog zal scoren bij dit soort populariteitsprijzen.
     
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Best bizar eigenlijk dat ME er dan wel in staat en Portal , MP3 en Dark Souls niet

    als ik zou moeten gokken zou ik denken dat ME van die 4 het minst verkocht heeft?

    heeft het blijkbaar toch bij veel mensen wel indruk gemaakt

    Stond BF3 of een andere BF er eigenlijk wel in? Genoeg CoD's en Halo's gezien maar volgens mij geen Battlefield?
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    De enige game waar ik als en malloot hardop heb zitten lachen.

    En niet alleen Wheatley natuurlijk. Geniaal.
     

Deel Deze Pagina