Haha fak jou Ik snap die waarom niet lullo Waarom die aanbieding? Geen idee, is gewoon zo, samen met Smart Ass... Waarom Worms? Omdat ik die op elk denkbaar platform al heb gespeeld en het gewoon geweldig blijft
Ik vroeg mij idd af of de aanbieding onderdeel is van een beplaalde sale oid. En of ik dus naast Worms nog iets in de gaten moet houden. Iemand Soul Sacrifice al gespeeld?
Soul Sacrife aparte game,.... nog niet veel gespeeld, maar wel awesome sfeertje,.. je praat (en pest) met een boek
en ondertussen staat mijn ps4 stof te happen en speel ik alleen maar op mijn vita <_< (toch maar even aanzwengelen, anders is het ook zo zielig.....)
WizzNL Had'm anders tussen al die andere aanbiedingen zeker gemist! Tot nu toe erg vette game maar vereist wel veel aandacht, je kunt ook maar per level saven dus zeker niet iets voor effe snel tussendoor. En met teksten zoals dit blijft ie overserieus japans grappig Wat vonden jullie trouwens van The Walking Dead? Einde: Spoiler Dat einde Waarom kwam dat niet terug in de DLC? Is Clem ooit bij Omid en Claire aangekomen? Hoe is ze sowieso die hele stad uit gekomen in d'r uppie?! Die DLC is lekker random ook, leuk advertenties materiaal voor TWD2 maar als DLC echt bagger
Ik zat gewoon bijna te janken bij het einde van TWD. Clem is gewoon een geniaal karakter en de band tussen de karakters was gewoon super gedaan. Zeker een van mijn games van de generatie. Overigens vind ik het nog een wonder dat je tijd hebt voor andere games dan Warframe.
In februari komt het spel Danganronpa: Trigger Hapy Havoc naar de Vita. Dit moet ook echt een topper gaan worden: http://blog.us.playstation.com/2013...avoc-coming-to-ps-vita-on-february-11th-2014/ Deze game verdient een eigen thread (ik zal er 1 deze dagen mee aan de slag)
Geen idee En Muramasa heeft geen co-op, wel apart want je kunt het met twee verschillende karakters spelen.
22 januari en nee geen co-op. Dragons Crown heb ik laatst gekocht maar nog niet heel veel gespeeld. Kleine beetje wat ik gespeeld heb vond ik wel erg tof en de game ziet er uitstekend uit op de Vita. @Drokz: Your welcome. Begin 2014 komen er nog extra personages dmv dlc maar geen idee of deze de moeite waard zijn.
Vind het niet de beste beat'm up. Wel erg mooi, maar beetje te clunky voor mijn smaak. De stijl troeft regelmatig het speelgemak af.
In deze thread staan een hele stapel Vita releases die we binnenkort kunnen verwachten. Veel zijn voor mij iig nieuwe titels: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=738943
Zoveel toffe muk op de Vita en wat heeft de 3DS, Mario deel 84, SSB 23,5 en Kirby XII Dit kan wel eens een heel mooi jaar voor de Vita gaan worden