Net mail terug uit kleve Duitsland ook daar is alles uitverkocht. Nog niet duidelijk wanneer ze weer op voorraad zijn.
gewoon van links naar rechts oftewel , het is allemaal maar van horen zeggen zonder enige bevestiging van iemand die bij de MM werkt
Haha sorry ik postte wat snel op mijn telefoon. Maar ja er worden hier dus geruchtten gepost over de mogelijkheid dat er vandaag nog leveringen zouden kunnen zijn.
En is ten minste een ps... denk dat Sony een overvoorraad heeft van die game en nu een kans ziet om er vanaf te komen
Vriend van me had gister de PS4 bij de MM in Arnhem gereserveerd en vandaag werd hij gebeld dat hij hem op kon komen halen. Meteen gedaan natuurlijk. Bleek dat er iemand daar aan de verkeerde kant van de lijst was begonnen met bellen...
Ja ze deden eerst moeilijk, maar wel mee gekregen. Hij had gezegd dat hij eerder vrij had genomen van zijn werk en dat hij compensatie daar voor wilde. Toen zeiden ze dat de manager die de fout had gemaakt het zelf maar moest oplossen. Weet niet hoe het met de andere gaat want ze hadden dus iedereen vanaf de onderkant van de lijst gebeld. Ik weet nog toen ik bij Replay werkte er gewoon stickers uit het systeem kwamen met het telefoonnummer erop. Wij werkte nooit met een lijst. Als ik 10 consoles binnenboekte kreeg ik de stickers van de eerste 10 personen sie gereserveerd hadden.