Sticky [Algemeen] PlayStation 4 [Deel 2]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 24 okt 2013.

1. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.604
    Ja dat snap ik, maar toch, duw je camera maar eens achter de PS :)
    En ja, normaal heb je daar geen last van, maar ik heb mijn PS nu tijdelijk verticaal staan, dus met de bovenkant naar me toe, en de fans naar de monitor blazend, en dan hoor je het extra goed :+

Maar laten we niet te lang erover door zeiken anders begint het net te lijken alsof het me zeer stoort, en dat is niet zo ;)

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    kan ook best zijn dat je het meer hoort als hij verticaal staat

of dat hij uberhaupt meer geluid maakt als hij verticaal staat

want ondanks die stand die je kan kopen heb ik wel het idee dat hij in principe ontworpen is om horizontaal gebruikt te worden

3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Heb ik gedaan. Moet ik die ook uploaden? :+

4. Alexknl

Leuk Bevonden:
    2.604
    Ja ik vraag me het ook wel eens af of het wel zo een goed idee is om hem verticaal te laten staan...
    Na problemen met mn Xbox360 die verticaal stond, ben ik niet echt fan van verticale consoles. Had nu even geen keus. Ik kan hem straks wel weer horizontaal plaatsen.
    Ik hoop dat het in ieder geval niet gevaarlijk is voor PS4, die verticale stand.. :{

Neenee, ik geloof je wel haha. Doe je geen moeite ;)

5. oneshot1tkil

oneshot1tkil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
  6. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Vooruit dan

Bij de 2e hoor je het wat meer, toevallig wel nadat de framerate inkakte in de game. :+ Maar het feit dat je je oor er zo dicht bij moet houden om het te horen vind ik heel erg prima. Vooral aangezien ie inmiddels een paar uur aanstaat.

7. oneshot1tkil

Leuk Bevonden:
    18
    ik wil nog een video met shadowfall erin.

8. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Anders nog iets? :+

9. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Video met Black Flag!

10. oneshot1tkil

Leuk Bevonden:
    18
    Dankje.

is dat 'geluiddgj idsafhisdu' afrikaans?

11. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Serieus? :+
    natuurlijk

12. Alexknl

Leuk Bevonden:
    2.604
    Probeer ook een filmpje te maken, maar nu blijft hij de hele tijd stil! zelfs op een CQL server... 8)
    Ik zeg niks meer :x Volgens mij is dat harde geblaas gwn een enkele keer :p

edit miss is dit als hij ook nog eens iets aan het downloaden is..
    naja dit is zoeken naar problemen die niet storen haha..

Laatst bewerkt: 30 dec 2013
  13. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Haha, beter toch? :+
    Hoe ver zit jij van de PS4 af? Je had het over een monitor, dus zit je aan een bureau oid?

14. Alexknl

Leuk Bevonden:
    2.604
    Ja ik heb het nu op de vensterbank (:+) met een tafeltje ervoor in een aparte kamer op de beneden verdieping..
    Omdat ik nog geen trappen kan lopen sinds mn ongeval..
    Heb mijn game kamer normaal op de bovenste verdieping :)

15. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Och, is waar ook! Je kunt wel al gewoon uit bed en rondlopen? Het zijn alleen de trappen wat nog onmogelijk zijn?

16. Alexknl

Leuk Bevonden:
    2.604
    Ja rustig aan lopen, trappen gaat wel maar moeilijk nog..
    Daarom is het beter om deze spullen even een tijdje beneden te hebben staan.
    Had voorheen console etc. bij het bed staan, nu moet ik minder liggen en meer zitten enzo, dus vandaar dat ik me maar eens op een plek heb geïnstalleerd waar ik kan zitten onder het gamen ;)
    Dus ja die PS4 hoor ik wel wat blazen zo dicht bij, maja stelt niks voor eigenlijk :)

17. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Wtf?

:lol: je post zelfs een video erover! _O_

Hmm, vaag, maar blijkbaar had mijn ps4 het even moeilijk die keer. Paar uur later start ik opnieuw Ass Creed op en hij is weer fluister stil. Wellicht iets te lang de ps4 aan laten staan/incl gamen.

TROUWENS!
    Weet niet hoe het met andere zit, maar sinds ik de ps4 heb, doe ik vrij weinig met mijn Xbox en/of weet haast niks over wat de Xbox One doet of welke games er uberhaupt eraan komen voor de One.

Desinteresse of boeit het me niet? Of ben ik gewoon zo gefocused op de ps4 dat ik alles wat Microsoft heeft niet een zie staan?

Laatst nog heel even de xbox 360 aangedaan en had hem binnen 5 minuten weer uit. Zelfs gta v en wat andere games verkocht en denk niet eens dat ik de rest van de games die ik nog heb voor de xbox ga aanraken.... Meer mensen hier last van?

18. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Hang on, ik ga even mijn moeder uitlachen voor haar miezerige blessure. Pff, denkt ze dat zij zielig is...! :+
    Haha, ik hing mijn gsm aan de laptop om op te laden en moest denken aan die posts van gisteren. :+ Why not, binnen een paar minuutjes gefilmd, geupload en gepost. :p

Ik was overigens van plan om de 360 nog lang aangesloten te houden. TWD Season 2, South Park, whatever. Maar... inmiddels is ie verbannen en ontkoppeld. Last-gen is niet interessant meer. Misschien over een tijdje weer wel, als next-gen niet meer fris is en de 360 onder de categorie 'nostalgie' valt.
    Xbone houd ik wel nog bij, want dat ding komt er ook nog wel eens in.

19. Alexknl

Leuk Bevonden:
    2.604
    Hier precies hetzelfde, ben ook aan het denken om hem misschien te verkopen, brengt weer geld op voor meer PS4 spullen (8)), maar van de andere kant denk ik ook weer wat Dulle zegt, is toch wel nostalgie en weer eens leuk om aan te raken na een tijdje :)

Had laatst nog eens de X360 controller vast. Ik dacht echt, WOW, dat ik hiermee heb gespeeld :+ Voelde totaal anders aan, maar logisch als je de DS4 al een tijdje gewend bent..

Vind het wel zonde van al mijn games die daar maar in de kast blijven liggen. Zelfs GTA V ligt er ook maar stof te happen.
    *kuch*heb de online multiplayer nog niet eens gespeeld*kuch*

20. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Nostalgie, tsja.... Heb meerdere consoles hier liggen puur vanwege diezelfde gedachte.... ''ooit wil ik er nog mee spelen'', echter dat ''ooit'' komt niet :cool:

Zodra ik een console heb, laat ik de oude voor wat het is. Misschien is met de xbox 360 anders daar ik vrij veel arcade en gedownloade games heb, maar ik zie mezelf al over een jaar terugkijkend om af te vragen hoe vaak ik de xbox dan aan heb gehad, dan weet ik al dat het NUL x is.

Deel Deze Pagina