[Multi] The Elder Scrolls V: Skyrim [Remastered]

Discussie in 'Games' gestart door Yellow 13, 11 jan 2013.

1. osmgek

osmgek Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    [​IMG] eindelijk platunum gehaald :):)

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Wat ben ik blij dat ik de 360 versie de deur heb uit gedaan. Damn, het ziet er op de PC niet alleen geweldig uit, zo speelt het ook. _O_ En alle mods, waarmee sommige mij hier geholpen hebben, staan ook nog gewoon als geïnstalleerd op mijn PC, ondanks een formatie van mijn Windows. En dan die laadtijden; zelfs als je de 360 versie op je HDD installeert halen die laadtijden het bij lange na niet bij de PC versie. _O_ Is niet echt te vergelijken misschien, maar als je aan de PC versie begint te wennen, dan speel je nooit weer de 360 versie. Tabé! _0/

3. SoleSurvivorN7

SoleSurvivorN7 Active Member

Leuk Bevonden:
    222
    Die laadtijden waren voor mij eerst echt de reden dat ik die games op de pc ben gaan spelen. Ik kon er echt niet meer tegen hoe lang het soms duurde. Nu loop ik deuren en grotten in met nog geen 2 seconden laadtijd. En ja de 2e reden is idd de vele mods. Er zijn echt zoveel goede mods te vinden.

Skyrim is echt een compleet andere game op de pc met mods. Zeker met grafische mods kan het spel echt gruwelijk mooi worden.

4. Jasonboersma

Jasonboersma IDon'tKnow

Leuk Bevonden:
    2
    Snap t'r geen kut van. Van dat hele spel niet :+

5. SoleSurvivorN7

Leuk Bevonden:
    222
    Lol wat snap je dan niet?

6. Jasonboersma

Jasonboersma IDon'tKnow

Leuk Bevonden:
    2
    ala je in het begin na de aanval van de draak ofso
    kom je in een dorpje terecht.
    waar moet je dan heen?

7. SoleSurvivorN7

Leuk Bevonden:
    222
    Je MOET nergens heen. Je kan dat allemaal zelf weten. Je kan gewoon lekker zelf je gang gaan.

Je bent dus al uit die grot gekomen?

8. Jasonboersma

Jasonboersma IDon'tKnow

Leuk Bevonden:
    2
    Ja, Ik wil de SP uitspelen..

9. SoleSurvivorN7

Leuk Bevonden:
    222
    Je bent ook al in Riverwood geweest?

Wie heb je eigenlijk gevolgd tijdens de ontsnapping? Daarmee moet je praten en dan moet je naar Whiterun gaan.

10. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.101
    Waarom heb je dezelfde avatar als Olifunf?

11. Jasonboersma

Jasonboersma IDon'tKnow

Leuk Bevonden:
    2
    uit de grot moest je iemand volgen. nu ben ik in een dorp met daarachter een groot kasteel.

12. SoleSurvivorN7

Leuk Bevonden:
    222
    Daar moet je heen en met de Jarl praten. Heb je geen wijzers die je vertellen waar je heen moet?

13. Jasonboersma

Jasonboersma IDon'tKnow

Leuk Bevonden:
    2
    Nee, op die balk staat bij mij niks..

14. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    Jason:
    Je bent samen met iemand de grot uit gekomen. Je hebt eerder gekozen voor een Imperial soldaat (Hadvar) of een Nord Stormcloack (Ralof). Je volgt degene met wie je bent ontsnapt naar Riverwood. Volg de gesprekken gewoon en de volgende quest begint. Afhankelijk van met wie je bent ontsnapt krijg je ook een optie om de Stomcloacks of Imperial Legion te joinen (Civil War questline). Wat je met alle info doet die je krijgt moet je zelf weten. Skyrim heeft veel mogelijkheden, weinig verplichtingen.

En overigens, de 'SP' uitspelen is in Skyrim iets anders dan in spellen als CoD. Je hebt de main questline, guilds, civil war en een shitload aan sidequests die je kunt doen. Het is allemaal singleplayer.

Edit: wat ook kan helpen is een quest selecteren als actieve quest. Je krijgt dan pointers waar je heen moet. Als dat nog niet makkelijk genoeg is heb je ook nog een spell die je kunt kopen (Clairvoyance) die je letterlijk de weg wijst naar je doel (actieve quest).

Laatst bewerkt: 17 dec 2013
  15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Jason heeft de CE Guide nodig van deze game. :cool:

Laatst bewerkt: 31 dec 2013
  16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Blijft zo gaaf deze game op de PC met de daarbij behorende MOD patches. Nooit geen achterlijk lange laadtijden meer, alleen af en toe een game crash en terug naar bureaublad. Ik ben mezelf even door alle ''guilds'' aan het heen rammen om vervolgens de MOD expansions te gaan doen. Hoe start je die eigenlijks???

En als er iemand nog wat vette MODs weet, liefst nog wat meer Lord of the Rings, laat het dan maar even weten. :thumbs:

17. tim91

tim91 Legendary

Leuk Bevonden:
    170

Grote mods zoals Falskaar, Wyrmstooth en Helgen Reborn starten door middel van een messenger die je een brief komt afgeven of iemand die jou opzoekt en zegt dat er iemand met je wilt spreken.

18. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.953
    :D

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Bedankt. Ik zal het in de gaten houden en zie nu ook dat ik tenminste 2 mods mis. Wyrmstooh en Helgen, Falskaar is al geinstalleerd. Ik moet echt weer eens een ronde maken langs die MOD pagina's via Steam. :eek:

20. tim91

tim91 Legendary

Leuk Bevonden:
    170

Nexus is beter vind ik. ;)
    Ik gebruik de nexus mod manager om mods te installeren en "boss" om alles op de juiste volgorde te zetten.

Deel Deze Pagina