In de bergen misschien ? Ik heb de rest niet gespeeld alleen 2 en die was leuk met Ezio Da firenze Autidore Sent From my ...
Heb AC nooit iets gevonden. Deze week bij een vriend Black Flag op de PS4 gespeeld, maar vond die nog slechter dan de vorige delen. Kan wel stellen dat dit totaal NIET mijn game is
Dit dus. Terwijl ik de eerste keer dat ik in jerusalem kwam in AC 1 wel echt awesome vond. Die grote stad met grote muren en gigantisch veel mensen.
Mensen die zin hebben om met een full party te spelen? GT: Spacing Monnik Ben trouwens ook aan het livestreamen op www.twitch.tv/zSPACED Heb m'n mic van de pc nu even uit maar als er rond de 15 viewers zijn wil ik wel interactie houden met de kijkers Oh het is trouwens niet hoger dan 480p, als ik t hoger zet dan krijg ik erge frame drops dusja
Cod Ghost ook gehaald. Maar man o man wat kunnen andere spelers een game toch verneuken. Ben nu level 40 en ben alle campers en noobtubers al beu. Dit was in Blops 2 nog niet zo erg. Echt elk hoekje ligt iemand te campen. Moet wel zeggen dat de maps zo ook echt gemaakt zijn met alle hoekjes en gaten... Maar ik speel maar rustig verder...
De vierde Clan Wars zijn alweer begonnen, we zijn dus ook weer op zoek naar wat mensen om de komende 5 dagen mee te spelen in de hoop de eerste plaats te halen! Momenteel een level 15 clan, spelend in de Platinum Division. Heb je interesse? Stuur me even een friend request of stuur een berichtje op XBOXLive: Ali Kebabje
Ik heb het allang al opgegeven man. COD mag goed zijn best doen om mij dat spel weer op te laten pakken, wat is deze serie achteruit gegaan zeg..
Had hem op de PS3 gehaald omdat ik voor de PS4 zou gaan en hem voor €10 kon upgraden. Echter nog steeds niet gedaan. Totaal geen zin om de game ook nog maar te proberen op de PS4...zeker niet nu ik BF4 speel (zelfs ondanks alle fouten die er nog in zitten). Misschien als er geen nextgen was geweest had k de game nog geprobeerd aangezien ik sowieso geen BF4 was gaan spelen op X360/PS3.
Voor de verandering eens een positief geluid; ik vind het na MW1 misschien wel de beste en meest frisse cod tot nu toe Het spel voelt heerlijk aan om te spelen, prima graphics en behoorlijk goed uitgebalanceerd. Grootste pluspunt vind ik de nieuwe stijl van de level layouts. Met uitzondering van een paar levels zijn de meeste meer open, grootser en minder "formule achtig" dan de voorgaande delen wat resulteert in meer onvoorspelbare situaties. Ik vind het zowaar voor het eerst echt leuk om met een sniper rifle te spelen
Heb vandaag weer eens oldskool Call of Duty 4 gespeeld. En dat speelt lekker!! Vind Ghosts ook niet verkeerd trouwens.
Tja, soms kunnen randoms zo frustrerend zijn Ik heb trouwens nog een vraag of er hier misschien mensen zitten die graag competitief spelen in Ghosts, want zoals jullie waarschijnlijk al gehoord hebben komt er een CoD Championship aan waar ik en wat vrienden graag aan mee willen doen. Alleen nu komt het probleem, een teamlid kan niet meedoen i.v.m leeftijdsgrens(2 maanden te jong ), dus zijn we dringend opzoek naar een vervanger die: - Erg goed speelt met een Sub - Callouts kent van de MLG maps - Goed communiceert - Een echte objective speler die goed is in S&D, Blitz en Domination - Goede beheersing van engels, er zit 1 vriend uit engeland die mee doet - Het liefst al een Gamebattles account heeft - Het liefst 2,0 K/D+ heeft, hoeft niet perse. Voel je je aangesproken? Message of voeg me dan toe en dan gaan we wat scrims(vriendschappelijke wedstrijden) spelen GT: zSPACED Spoiler Nu voel ik me net een noob met een 0,60 K/D die het erg cool vind om een clan te hebben en dan alles aan kan Edit: Hier heb ik ook nog eens de datums wanneer alles zal worden gespeeld, tijden komen er nog aan: Preliminary Qualifier - 15 februari(za), top 2 teams gaan naar GFinity Cup (Wedstrijd is thuis) Gfinity Cup (EU) - Tussen 28 februari en 2 maart zal een dag worden uitgekozen, top 13 teams gaan naar de championship(Wedstrijd london, reiskosten worden betaald) Championship - 28 t/m 30 maart, hiervoor zijn de kosten voor I.W en boeken zij een ticket met overnachting in L.A
Dit is een bug in de Dashboard van de One. Blijf het proberen, uiteindelijk krijg je 'm opgestart. Ja, het is vervelend, maar helaas nog niets aan te doen.
Dit is een bug in COD ghosts die gecreerd is met de meest recente update. BF4 had dit ook , maar heeft dit verholpen.
Heeft iemand toevallig iets van een lijstje ofzo waar de betekenis van dingen zoals buzzkill in staan? Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk