Paranormal Activity: The Marked Ones (2014) Als je de vorige delen leuk vond is dit zeker een aanrader. Genoeg spanning en schrikmomenten en het verhaal gaat verder aangezien er dingen uit vorige delen in voorkwamen. Aangename verassing want ik ging er met 0 verwachting in, sinds tijden daarom ook weer een leuke horror film gezien met lekker veel schrikmomenten! 8/10
Van de week weer een flink stuk Immortals gezien, maar door de jaarwisseling niet meer uitgekeken. Blijft een bazenfilm.
Vorige week gedacht aan Skyfall, niet opgezet want moest naar werk. Blijft een bazenfilm ook. Spoiler
On a serious note: bezig aan Gangster Squad, wat een kutfilm... for fucks sake. Heb 'm maar rechts op m'n scherm gezet en ben ondertussen aan het internetten. Holy shit wat cliché, saai, slecht gespeeld en onrealistisch.
Spring Breakers Gruwelijke film zeg begreep het eerste gedeelte niet echt en waar de film heen wou kon ik ook niet echt plaatsen. Totdat ik opeens dacht "Ze zijn alleen maar bezig met een droom te volgen" en toen leek alles wel op zijn plaats te vallen. Ik kon de manier van filmen ook erg waarderen. Hele aparte film die ik best nog eens zou willen zien 8/10