Hahaha Ik hou me mond in vervolg:$ gelijk offtopic maar vind het wel en leuke discussie Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
Mocht dit waar zijn, dan vraag ik mij af waar men de 10% vandaan halen uit de XONE. Hoe dan ook is dit goed nieuws!
Ik kan me geen andere console bedenken die door middel van een patch de performance van games omhoog boost eerlijk gezegd.
'Warframe naar Xbox One' Het lijkt erop dat het gratis online spel Warframe, dat pas nog de stap van pc naar PlayStation 4 maakte, ook richting Xbox One komt. De classificatiepagina op de PEGI-website heeft sinds kort Xbox One als platform toegevoegd. Microsoft zelf heeft nog niets bekendgemaakt en ontwikkelaar Digital Extremes heeft gezegd dat er 'op dit moment niets te melden is'. Het wordt dus wachten op of de aankondiging van Digital Extremes dat het gaat gebeuren, of van PEGI dat er een foutje is gemaakt.
Precies man. Toen ik met plasma televisies begon, begon ik met Samsung en nooit iets ermee gehad. De tv was alleen niet full HD, dus in 2012 een Panasonic gekocht...en na dat fiasco wil ik eigenlijk nooit meer voor Panasonic gaan. Samsung maakt even goede/betere plasma tv's en ze zijn nog goedkoper ook. Niet dat me dat nog kan boeien...i went 100% with beamer/projector
Ik deed het in begin niet expres ofzo. Kwam gewoon steeds bij Samsung terecht als ik iets nodig had. En ben er altijd wel tevreden over geweest. Dus als ik een nieuwe TV ofzo nodig heb zal ik altijd eerst naar een Samsung kijken.
Ik heb altijd Panasonic TV's gehad. Al 7 jaar plasma en nu in maart/april nog 1 keer upgraden naar de 60 versies omdat Panasonic is gestopt Kan ik nog 5-7 jaar genieten van plasma.
Ik zal wel pech hebben gehad met de VT30 dan, want ten eerste vond ik de beeldkwaliteit aardig tegenvallen, vooral in games en de tv had ook heel erg last van groene blobs, kortom.,sneeuw in Skyrim leek gewoon sneeuw gecombineerd met slijm. Veel klachten over die Pana tv's gelezen ook op AVforums en AVS, maar ja...er zullen ook genoeg goede ervaringen zijn. Er is geen perfecte televisie.
Dan heb je pech met je Pana gehad. Pana plasma >>>>> Samsung plasma. Samsung kopieert zelf hun technologie. Enige voordeel dat samsung biedt ik welk product dan ook is de prijs. Verder zijn ze in elk aspect inferieur aan de A merken.
Hij is gebanned omdat die eigenlijk die info van zijn source niet op Neogaf mocht zetten. Niet omdat die dingen verzint.