Thanks, maar dat zijn volgens mij de varianten voor de PC. /Edit: Ah sorry, men was er al achter gekomen
Np! Ik kan ze trouwens ook nergens anders vinden dus ik denk niet dat het mogelijk is voor consoles. Dan maar even m'n account ombouwen
Die map guillin peaks ofzo heeft nog steeds die bug dat je soms onzichtbaar bent en alleen je handgun hebt...
Maps duren gemiddeld 3 minuten. Vaak moet je echt je best doen om 2 kills te maken....snap ook niet dat het niet langer duurt.
Zojuist voor de eerste keer emblemen van mensen zichtbaar gezien in CQL. Zelfs paar potjes achter elkaar.
Level 100 bereikt vandaag! Ik vraag me af of er later nog hogere rangen komen. Level 100 in BF3 betekende nog wat, over 6 maanden is iedereen bij BF4 lvl110.
gister level 10 geworden. Nog even een vraagje btw. Weet iemand of dat commander ook gedaan kan worden op de bank. Ik speel bijvoorbeeld veel battlefield online, en mijn broer wil misschien wel graag dat commander proberen. Is er een mogelijkheid om dit te doen dat ik speel en hij mijn commander is?